Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Ok, ma är när barnet dött?
Här blir det inget kub, mitt landsting erbjuder knte det alls och sen är jag under 35 så tänker inte göra privat heller. :)
Här erbjuds alla KUB, så vi har tänkt att göra det.
Träffade precis läkare och blev sjukskriven 50%. Var hemma hela förra veckan. Hoppas att det funkar att jobba deltid. Hade nog kunnat bli heltidssjukskriven om jag ville, men vill i alla fall testa att jobba.
Här erbjuds alla KUB, så vi har tänkt att göra det.
Träffade precis läkare och blev sjukskriven 50%. Var hemma hela förra veckan. Hoppas att det funkar att jobba deltid. Hade nog kunnat bli heltidssjukskriven om jag ville, men vill i alla fall testa att jobba.
Hej hopp!
Jag plussade för ca 2 veckor sedan, har 5 barn sedan tidigare, den sista fick jag i april i år. Hade inte räknat med ett till barn då vi var klara, men så blev det inte :). Nu har iaf sambon beställt till för att knippsa kulorna, så det här blir definitivt det sista :).
Jag tänker hoppa kub och gör moderkaksprov istället, NIPT är alldeles för dyrt tyvärr. Har gjort mkp med de tidigare 3 graviditeterna så jag gör det denna gången med, då får man besked hyfsat tidigt och slipper oroa sig över dåliga siffror på kub
Hej alla!
Plussade den 15 oktober och är nu enligt appar och annat i vecka 6 (5+5). Det är första barnet och vi är chockade att vi lyckades på första försöket.
Var illamående i början, men har avtagit. Nu har jag svullna bröst, svaga mensliknande smärtor till och från och humöret är en rejäl berg- och dalbana.
Är det typ normalt att inte känna av alls att man är gravid ena dagen, och sedan nästa dag känna allt?
Om vi kommer så långt, ska vi göra kub men om vi får dåliga siffror ska vi göra nipt istället för fvp. Dyrt men värt varenda krona istället för att riskera missfall med fvp efter vår historia.