• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • primavolta
    ntmas skrev 2015-10-26 21:18:09 följande:
    Hej, hur är det med dig? :)

Fick tid för inskrivning nu på fredag! :)
    Hej, jodå det är bra med mig :) trött trött trött! Man oroar sig ju för allt möjligt, och eftersom vi nog inte gör kubtest och därmed inte får göra vul lääängtar jag så sjukt mkt tills alla de här sega veckorna är över och det snart är dags för ultraljud :)
    Hur gick det med chefen? Har ni verättat för någon annan än? Kram
  • Linda_
    vixxen skrev 2015-10-27 10:49:21 följande:
    Ja jag förstår:) Vi har inte heller berättat än vill vänta lite till. Ska på tidigt ultraljus i vecka nio så efter det så kommer det nog kännas mindre nervöst hoppas jag:)
    Har du bokat tid på en privat mottagning då? Jag funderar också på att göra det :)
  • vixxen
    Linda_ skrev 2015-10-27 10:55:18 följande:
    Har du bokat tid på en privat mottagning då? Jag funderar också på att göra det :)
    Ja, gjorde det redan för två veckor sedan. Dels för att jag inte hann få någon mens efter mf men mest för att lugna nerverna :) Inget är ju säkert ändå men för mig skulle det kännas så skönt att veta att allt ser ok ut. Så tycker absolut att du ska ringa och boka. Kostar 600kr så värt!
  • Moneal
    MammaF skrev 2015-10-27 10:21:38 följande:

Hej, jag kan inte hitta Junibebisar 2016 på facebook, hur hittar jag den?

den är hemlig!

Skicka ett meddelande till Knappen här på fl så hjälper hon dig :)
  • Moneal
    Wielkip skrev 2015-10-27 10:44:05 följande:

Fått tid på gynmottagningen vid 14 idag, inga mer blödningar idag men vågar inte hoppas ändå.

Lycka till nu och hoppas allt ser bra ut där inne :)
  • Inheaven
    Wielkip skrev 2015-10-27 10:44:05 följande:

Fått tid på gynmottagningen vid 14 idag, inga mer blödningar idag men vågar inte hoppas ändå.

Då ska vi dit samma tid.

Önskar oss båda lycka till
  • Moneal

Åh i dag har jag så fruktansvärt ont i ländryggen, det molar och sticker nu efter några timmars jobb.

Hoppas foglossning en håller sig långt borta länge, vill inte ha den så tidigt denna gången. :-/

• AmandasS

Hej! Jag är gravid nu i vecka 7+0 och härom dagen blev jag illamående och spydde trodde jag blivit magsjuk då det kom så plötsligt men nu har det fortsatt i några dagar är även hostig och Förskyld så tror det blir lite värre då men vad finns det för receptfria läkemedel mot detta? Måste jobba och inte så trevligt när jag klöks hela tiden ????

Undrar även hur man går med i Facebookgruppen ?

Kram på er

• Moneal
    Wielkip skrev 2015-10-27 12:15:32 följande:

Börjat blöda igen :/

men nej!

hoppas det bara är moderkakan som bildas eller så.

håller tummarna för att allt ser bra ut för dig i dag <3
Svar på tråden Junibebisar 2016