• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Inheaven
    Wielkip skrev 2015-10-27 13:43:21 följande:

Har du barn sen innan, utan att blöda under de graviditeterna?

Jag har 2 barn sen innan.

Den första hade jag bara en liten blödning i v.13

Men med nr 2 hade jag såna här småblödningar från start fram till ca v.12
  • Lutetzia
    vixxen skrev 2015-10-27 13:54:48 följande:
    Tack så mycket:) vad kul med en till från Stockholm! Vilken vecka är du i/när är du beräknad? Ja hade helt sovit tills vecka 12 och sluppit denna nedräkning :) Men snart är vi där!  Har du också gått med i facebook-gruppen?
    Nej ingen FB-grupp, väntar nog med det ett tag. :)

Jag gick in i v5+0 så än är det väldigt tidigt. Vi fått tid för ultraljud den 18/11 (v 8+1). Skulle gärna spola fram tiden tills dess, har lite svårt att våga tro på graviditeten innan jag får se att det faktiskt är en pigg liten ärta där inne. 
  • vixxen
    Lutetzia skrev 2015-10-27 14:06:29 följande:
    Nej ingen FB-grupp, väntar nog med det ett tag. :)

Jag gick in i v5+0 så än är det väldigt tidigt. Vi fått tid för ultraljud den 18/11 (v 8+1). Skulle gärna spola fram tiden tills dess, har lite svårt att våga tro på graviditeten innan jag får se att det faktiskt är en pigg liten ärta där inne. 
    Ja jag förstår, känner igen känslan allt för väl. Men är så svårt för hjärnan säger en sak medan hjärtar säger en annan. Går in i vecka 7 (6+0) imorgon och har ultraljud den 12/11 så en vecka innan :). 
  • Wielkip

Hjärtat slog! Har föreliggande moderkaka igen dock, så kan vara det som blöder när den flyttar sig lite uppåt, hoppas verkligen det iaf. Det målade på bilden är moderkakan, livmodersöppningen är nedåt på bilden.

• Inheaven
    Wielkip skrev 2015-10-27 14:27:49 följande:

Hjärtat slog! Har föreliggande moderkaka igen dock, så kan vara det som blöder när den flyttar sig lite uppåt, hoppas verkligen det iaf. Det målade på bilden är moderkakan, livmodersöppningen är nedåt på bilden.

Du ser :)

Sa ju att allt skulle gå bra.

Grattia till lilla bönan.
  • Wielkip
    Inheaven skrev 2015-10-27 14:29:42 följande:
    Du ser :)

Sa ju att allt skulle gå bra.

Grattia till lilla bönan.
    Hur gick det för dig?
  • Moneal

Åh vad skönt!!

ja föreliggande moderkaka kan ju göra att det blöder lite.

Då kan du kanske slappna av lite nu :)
  • vixxen

Vad skönt att höra!!!
  • Grus grus

Härligt att höra!
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
Svar på tråden Junibebisar 2016