Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Vänta....
1...2...3... Nu har jag delat med mig av mitt illamående.. <3
Jag kommer vaccinera mig. Är i v.16 i januari och man kan vaccinera sig fram till 28 februari.
Stämmer det att barnet är skyddat när det föds om mamman vaccinerar sig eftersom barnet ammas sedan?
Jag har köpt seaband har haft de sen torsdags och de tar udden av det värsta illamåendet
[quote=75950314][quote-nick]Ramiz skrev 2015-11-02 13:19:46 följande:[/quote-nick]
Vänta....
1...2...3... Nu har jag delat med mig av mitt illamående.. <3
[/
Skicka igen för känner inget, bara äckelkänslor för mat. Sambon skrev vad vi skulle ha til middag och jag svarade ät du så kan jag kolla på. Är inte sugen på någonting men mår inte illa.
Vägde mig nyss...fy varför gjorde jag det? Gått upp 4 kg hjälp. Fast nu har jag vart på toa så nu har jag nog minskat några kg ha ha.
Var på hälsosamtalet idag. Hon sa det om
Influensavaccin. Hon sa att jag inte behövde ta det då influensasäsongen typ går ner då. Men om man skulle få symptom på influensa innan ska man ringa sin vårdcentral för att få tabletter som lindrar symptomen.
[quote=75950978][quote-nick]Ramiz skrev 2015-11-02 15:51:28 följande:[/quote-nick]
Nämen, vad konstigt... Vänta ska jag skicka igen!
1....2...3... Så nu borde du känna illamående! <3
[/
Ja nu jäklar, inte sugen på nåt, bett sambon köpa smörgåsrån och isglass som inte är för söt i smaken...ha ha lätt uppgift.
Äta nyttigt har ju gott sådär har liksom varit sugen på så skumma saker som jag inte äter annars som crossianter, pommes med fet dippsås till, salta chips, godis. Äter aldrig sånt. Snart gräver jag väl i en burk saltgurka eller något liknande.
[quote=75951101][quote-nick]Jennyyyyy skrev 2015-11-02 16:14:44 följande:[/quote-nick]
Var på hälsosamtalet idag. Hon sa det om
Influensavaccin. Hon sa att jag inte behövde ta det då influensasäsongen typ går ner då. Men om man skulle få symptom på influensa innan ska man ringa sin vårdcentral för att få tabletter som lindrar symptomen.
[/
Vilka är symtomen detta år då? Har haft influensa en gång och sldrig mer för jag var så dålig.
Någon som gjort VUL i 6+? Eller det ni trodde va 6+?
Hur mår alla ni som har haft blödningar, men inte missfall? Vi är ju ett par stycken :/ Jag har inte haft någon mer blödning efter vulet, hoppas det betyder att Mini-me lever gott där inne, och att vi går in i v10 (9+0) imorgon <3