Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Oj!
haha ja så kan det vara,vissa är ju besatta av att få veta men det går nog inte mer än genom ul :)
Pendeln med ring i kedja?
Det visar alltid kille på mig än så länge och här sitter jag med 3 flickor :)
Roliga test som man får ta med en nypa salt :)
Jag som är lite medial av mig använder pendel ganska ofta och det stämmer faktiskt.
Den har talat om för mig att jag ska få (flicka,pojke,pojke,flicka)
Idag har jag flicka,pojke, får jag en pojke nu så blir detta väldigt trevligt.
:)
Där jag bor i Tyskland skulle nipt kosta 600? vilket vi tyckte är dyrt men när jag läser vad det kostar i Sverige är det ju förhållandevis "billigt" här. Vi ska dock bara göra kub och det får vi betala 200? för. Tycker att det är rätt dyrt det med, men jag vill vara förberedd på om barnet har en kronosomavvikelse och inte få veta det först vid förlossningen.
Där jag bor i Tyskland skulle nipt kosta 600? vilket vi tyckte är dyrt men när jag läser vad det kostar i Sverige är det ju förhållandevis "billigt" här. Vi ska dock bara göra kub och det får vi betala 200? för. Tycker att det är rätt dyrt det med, men jag vill vara förberedd på om barnet har en kronosomavvikelse och inte få veta det först vid förlossningen.
Tack för alla tankar tjejer!
Fick ingen bild men en liten plutt på 2,5 cm med tickande hjärta låg där inne och är nu vecka 10, vilken oerhörd lättnad!!
Har nog aldrig varit så nervös som jag var i dag <3
Jag är så nervös den här graviditeten! Fattar inte varför men har så svårt att tro att det ska gå bra... var inte alls så här förr gången. Hoppas det går över snart så jag kan njuta :)
vad roligt!!
ja på vissa stämmer det ju :)
Jag är öppen för det mesta och det är kul att testa :)
hur tidigt kan man köra pendeln?
Emmanny>> åh så kul med bröllop, hoppas ni får en underbar dag!
Ja eftersom den sagt vilka barn jag kommer få så kan man kolla det när som helst. Jag har kollat vad jag väntar nu och den säger pojke så det stämmer med vad den sa för typ 6-7 år sen :)
Jag har frågat om annat med. Jobb,familj, ekonomi mm.
Jag är så nervös den här graviditeten! Fattar inte varför men har så svårt att tro att det ska gå bra... var inte alls så här förr gången. Hoppas det går över snart så jag kan njuta :)