• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • SSK13
    En del av oss skrev 2015-11-08 17:39:48 följande:

Skrev tack för pepp, men har har man genomgått 9 mf så är det jäkligt svårt att känna hopp.

Det är verkligen jättesynd att du varit med om detta. Jag tycker verkligen det. 

Något annat som är synd är att du gång på gång gör miljön i forumen här mindre trevlig. Är du så pass nojig och osäker att du måste? Det sker ju gång på gång och i flera trådar. Flera användare har påpekat detta. 

Vi har aldrig hamnat i tjafs men jag ser att fler och fler hamnar i tjafs med dig och väljer att dra. Det är så tråkigt!
  • En del av oss

Ni slipper mig ni är fan för jävliga. Hoppas ni slipper genomgå 10 mf som jag

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • SSK13
    En del av oss skrev 2015-11-08 18:03:36 följande:

Lycka till med denna graviditeten!
  • 2013januari
    En del av oss skrev 2015-11-08 18:03:36 följande:

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
    Men vad är det för fel på dig? Vilken otroligt dålig attityd du har oavsett om folk peppar eller svarar på dina frågor!
  • 2013januari
    SSK13 skrev 2015-11-08 17:58:04 följande:
    Eller så väljer vi att ignorera personen som sänker trevnaden? Jag saknar denna tråden!
    Låter som en bra ide. Dags för upprop... Hur mår alla? :)
  • Tiana
    2013januari skrev 2015-11-08 18:51:29 följande:

För att sammanfatta : hyfsat :) tre långa dagar till ul men klarar vardagen utan större bekymmer.
  • ntmas
    2013januari skrev 2015-11-08 18:51:29 följande:
    Är i v. 7+4 och nu har illamåendet kommit! Är dessutom sugen på korv med potatismos och lax med potatis konstant.. Som det kan bli ;)

Hur mår du?
  • 2013januari
    Tiana skrev 2015-11-08 18:55:11 följande:
    För att sammanfatta : hyfsat :) tre långa dagar till ul men klarar vardagen utan större bekymmer.
    Något som oroar dig? Inte hängt med på vad du kanske skrivit tidigare?
  • 2013januari
    ntmas skrev 2015-11-08 19:00:21 följande:
    Är i v. 7+4 och nu har illamåendet kommit! Är dessutom sugen på korv med potatismos och lax med potatis konstant.. Som det kan bli ;)

Hur mår du?
    Haha ja alla dessa konstiga saker man är så sugen på. Jag mår ok men fick ge upp det här med att gå till jobbet med illamåendet. Funkade förra veckan men i helgen började jag kräkas efter allt som äts så imorgon ska jag till vc och se om jag kan få något för det. Kan inte ha det så här liksom... Men annars bara bra, förväntansfull, nyfiken på vad som komma skall :) kräks du med?
  • Tiana
    2013januari skrev 2015-11-08 19:07:18 följande:

Något som oroar dig? Inte hängt med på vad du kanske skrivit tidigare?

Har inte skrivit mycket i den här tråden kom jag på nu :) första graviditeten för mig (tog nästan 4 år) så jag är väl mest rädd för att kroppen bara luras eller nåt.
Svar på tråden Junibebisar 2016