Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Här så är måendet verkligen upp och ner! Måste typ äta konstant för att inte må illa... Mitt blodsocker har börjat stiga, hade graviditetsdiabetes sist. Så på fredag innan inskrivning blir det en glukosbelastning. Känns skönt om de kan upptäcka det så tidigt som möjligt :) är i v. 7+5
[quote=75977493][quote-nick]Mamma Lotta skrev 2015-11-08 20:27:47 följande:[/quote-nick]
Kram till dig, kan inte vara roligt att leva med ständig oro! Helt plötsligt så fick vi se en mer ödmjuk sida och den var mycket bättre än den förra! Jag önskar dig innerligt ett stort lycka till!
[/
Tack snälla, behöver er för att fixa detta och jag ber verkligen om ursäkt för mitt hemska humör, fattar inte varför jag blir så för jag gillar inte mig själv så.
Verkar som att stämningen är lite bättre här inne nu? Tänkte lämna tråden men höll mig borta några dagar.. får väl se. Idag har vi iaf berättat för våra familjer. Så skönt :) vecka 11 nu (10+2) och det börjar bli svårt att dölja bulan.. har ni andra börjat få mage än? :)
Förutom illamående, ett humör som går berg-och-dalbana, en näsa som skulle passat bättre på en spårhund, bröst som verkligen inte behövde växa mer och lite småknubbig mage så mår jag alldeles utmärkt
Ska iaf få se blipen igen på onsdag eller torsdag så om det fortfarande är ett hjärta då i v.11 så kommer helt plötsligt det här bli verkligt! Har iaf för mig att ett hjärta på ultraljud i den veckan är ung lika säkert som att man gått över 12 veckor.
Hej på er!
Jag vill oxå gärna vara med om det går för sig. Bättre sent än aldrig tänker jag..
31 år och gravid med andra barnet.
BF 9 juni.
Kawinna: då är vi lika långt:) beräknad 18-20/6 med?
Jag mår bra mest trött, svullen mage, sur i magen, ömma bröst och Molvärk. Inget illamående så hoppas jag slipper! Äcklad bara för typ all mat så äter bara skräp jag får ner ( får dåligt samvete efter). Vill kunna träna och äta bra:/ mitt psyke behöver det med då jag är nervös.
Verkar som att stämningen är lite bättre här inne nu? Tänkte lämna tråden men höll mig borta några dagar.. får väl se. Idag har vi iaf berättat för våra familjer. Så skönt :) vecka 11 nu (10+2) och det börjar bli svårt att dölja bulan.. har ni andra börjat få mage än? :)
Tack snälla, behöver er för att fixa detta och jag ber verkligen om ursäkt för mitt hemska humör, fattar inte varför jag blir så för jag gillar inte mig själv så.