Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
[quote=75975999][quote-nick]2013januari skrev 2015-11-08 15:32:27 följande:[/quote-nick]
Men testen kan man väl inte lita på nu? Hcg når väl nån kulmen?
[/
Inte i v.5+6 som jag är i.
I Sverige är det många förlossningsavdelningar samt neonstalavdelningar som förespråkar hud-mot-hud, dvs kängurumetoden bla där jag arbetade.
Fan, idag känns det inte bra. Tempar fortfarande och tempen har sjunkit 3 dagar i rad, testet är svagare och symtomen finns inte. Har haft MA förr och jag har då ingen lust att gå på inskrivning på torsdag utan att veta om jag har en pågående graviditet eller om den stannat av som 9 gånger innan. I onsdags i v.5+3 såg man bara en hinnsäck och en tjock slemhinna utan embryo och nästa VUL är inte förrän den 19 nov 1 vecka efter inskrivning.
[quote=75976191][quote-nick]Jensan911 skrev 2015-11-08 16:26:25 följande:[/quote-nick]
Jag är gravid i vecka 11 och min temp höjdes vid ägglossning men inte mer sen, ligger på sjukhus så de mäter tempen varje dag och den är alltid under 36! Tjejen i sängen bredvid var gravid och hade också runt 36 i temp, så just det tror jag inte du behöver oroa dig för
[/
Tack för pepp men vid graviditet utsöndras progesteron samt att jag extra progesteron via vaggisar i slidan varje kväll pga att jag haft sp många MF/MA och progesteron är ett värmealstrande hormon så när man är gravid så är man varmare och har högre temp. Tempen tas desutom samma tid på morgonen och i munnen och inte i örst som på sjukhus. Dom gånger jag varit gravid så har symtomen försvunnit tempen dalat och testen blivit svagare och sedan blödning och konstaterande av gynekolog att det är MF/MA.
[quote=75976191][quote-nick]Jensan911 skrev 2015-11-08 16:26:25 följande:[/quote-nick]
Jag är gravid i vecka 11 och min temp höjdes vid ägglossning men inte mer sen, ligger på sjukhus så de mäter tempen varje dag och den är alltid under 36! Tjejen i sängen bredvid var gravid och hade också runt 36 i temp, så just det tror jag inte du behöver oroa dig för
[/
Tack för pepp men vid graviditet utsöndras progesteron samt att jag extra progesteron via vaggisar i slidan varje kväll pga att jag haft sp många MF/MA och progesteron är ett värmealstrande hormon så när man är gravid så är man varmare och har högre temp. Tempen tas desutom samma tid på morgonen och i munnen och inte i örst som på sjukhus. Dom gånger jag varit gravid så har symtomen försvunnit tempen dalat och testen blivit svagare och sedan blödning och konstaterande av gynekolog att det är MF/MA.
Skrev tack för pepp, men har har man genomgått 9 mf så är det jäkligt svårt att känna hopp.
[quote=75973560][quote-nick]Mamma Lotta skrev 2015-11-07 21:37:29 följande:[/quote-nick]
Ja det kan de se på UL, men vid mitt RUL så missade de detta, men en eventuell utvecklingsstörning kan de inte se...
[/
Skulle uppskatta om du kunde lägga av nu med dessa skräckgrejer. Utvecklingsstörning kan dom nog se via FVP, så sluta nu. Mår redan skitdåligt av all oro efter alla MF/MA jag gått igenom.
Du är verkligen helt hopplös!
Gick visst inte att quota men jag syftade på En del av oss...
Kikade in för att se om stämningen blivit bättre. Vänder och går igen. Verkar som att någon försöker sabotera tråden... Som jag sagt innan är du säkert väldigt trevlig och en toppenperson, men här lyckas du framställa dig själv ganska exakt tvärtom. Får se när jag kikar in nästa gång om det blivit bättre. Annars släpper jag den här tråden för gott. Riktigt tråkigt när det började så trevligt.
Kikade in för att se om stämningen blivit bättre. Vänder och går igen. Verkar som att någon försöker sabotera tråden... Som jag sagt innan är du säkert väldigt trevlig och en toppenperson, men här lyckas du framställa dig själv ganska exakt tvärtom. Får se när jag kikar in nästa gång om det blivit bättre. Annars släpper jag den här tråden för gott. Riktigt tråkigt när det började så trevligt.