• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • En del av oss

Caroline cool bild ser ut som en liggande hund från sidan oj trodde inte man kunde se kön på något sådan liten på några cm då det precis som en skrev så är klitoris på flickfoster väldigt stor och kan misstas för en snopp och könsorganet är nog inte helt utvecklat.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • EmManny
    UK Jennie skrev 2015-11-23 20:52:10 följande:

Jag forstar inte hur en statistisk sannorlikhet kan inge falsk trygghet? Att veta att resultatet ar sakert i 90% av fallen ar val inte falskt? Om man far ett positivt resultat vet man att det finns en 10% chans att det inte ar sa, det kanns inte falskt tycker jag. 

Ja men precis så känner vi också. 90% är gott nog för oss. Vad bra med de referenstalen som ni fick veta! Mig lugnade det oerhört att läkaren sade att det såg så bra ut. Behöver inga fler test, känner vi.
  • caroline1986
    EmManny skrev 2015-11-23 20:05:25 följande:

Men åh vilken grej! Du verkar dock inte särskilt upprörd över att hon försade sig, som tur är! Idag sade min läkare på kuben att han inte får uttala sig om kön innan v 14 är slut. Här i Tyskland får man göra abort utan medicinsk grund tom v 14 och lagen ska förhindra att man gör abort pga kön. Jag tyckte att det lät rimligt. Vi vill gärna veta kön men får tålmodigt vänta ett tag till

Nja asså jag har känt på mig att det är en kille men lite för o skydda mig själv för ville gärna ha en tjej men nu är det bara o tänka om Lill fisen mådde bra o hade tio tår o tio fingrar o hjärtat slog fint så o är ju ändå det viktigaste
  • EmManny

Ja men precis! Det är det som är viktigt!!

caroline1986 skrev 2015-11-24 06:07:30 följande:

Nja asså jag har känt på mig att det är en kille men lite för o skydda mig själv för ville gärna ha en tjej men nu är det bara o tänka om Lill fisen mådde bra o hade tio tår o tio fingrar o hjärtat slog fint så o är ju ändå det viktigaste

• lisafisa22
    bryrmiginte skrev 2015-11-23 15:06:13 följande:

Min bm tyckte de va konstigt att jag redan i v12+6 är orolig för förlossningen :o ja kan väl knppast vara ensam on det??? :p

Åh nej det är du absolut inte! Jag är i vecka 12+5 i dag och det är ju när missfallsveckorna tar slut som man börjar inse att detta kanske går hela vägen och då också inser att det är förlossning på gång. (även fast det är några månader kvar) 

Du är absolut inte ensam om att vara orolig för det!
  • lisafisa22
    caroline1986 skrev 2015-11-23 18:02:41 följande:
    Den lilla fisen mådde bra o inga avvikelser på kub! Den sprattlade som tusan ha! Dock fattade barnmorskan oss fel Vi ville ej veta kön men hon avslöjade det!
    Åh vad kul att hen rörde sig och grejade! Så mysigt att se dom första gången! :)
    Synd att hon avslöjade det för er som inte vill veta. Men jag visste inte att det gick att se före v.16? Vilken vecka är du i? :)
    Grattis iaf till en perfekt liten bebis :)
  • Äppeljuicen
    Jennyyyyy skrev 2015-11-24 08:28:03 följande:

Usch nervös inför imorgon då det är ultraljud. Hoppas så allt ser bra ut!!

Samma hääär!

Har drömt om besöket typ 3 olika gånger i natt. Inget av dom var lyckat.
  • tofslan
    Jennyyyyy skrev 2015-11-24 08:28:03 följande:

Usch nervös inför imorgon då det är ultraljud. Hoppas så allt ser bra ut!!

En till... Jag ska på KUBen imorgon, börjar bli väldigt nervös nu. Om allt ser bra ut ska vi berätta för alla då, om siffrorna är dåliga däremot blir det ju att gå vidare med fler undersökningar istället. Hu. Orkar inte tänka på det, utan nu vill jag bara att tiden ska gå fort så jag kan få morgondagens UL avklarat!
  • En del av oss

Har också VUL idag kl 14 lite nervös då jag hade rosa flytning i helgen. Syntes bara i trosorna inget när jag torkade mig. Tror allt är bra men nojjig blir man. Tror det var efter sexet i fredags för det sved som attan efter et tag så nu vågar jag inte ha sex längre för jag nojjar bara upp mig själv.

Efter det ska jag lämna inskrivningsprover. Får man svar på dom först vid nästa BM besök eller hur gör dom?

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
Svar på tråden Junibebisar 2016