Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Caroline cool bild ser ut som en liggande hund från sidan
oj trodde inte man kunde se kön på något sådan liten på några cm då det precis som en skrev så är klitoris på flickfoster väldigt stor och kan misstas för en snopp och könsorganet är nog inte helt utvecklat.
Jag forstar inte hur en statistisk sannorlikhet kan inge falsk trygghet? Att veta att resultatet ar sakert i 90% av fallen ar val inte falskt? Om man far ett positivt resultat vet man att det finns en 10% chans att det inte ar sa, det kanns inte falskt tycker jag.
Men åh vilken grej! Du verkar dock inte särskilt upprörd över att hon försade sig, som tur är! Idag sade min läkare på kuben att han inte får uttala sig om kön innan v 14 är slut. Här i Tyskland får man göra abort utan medicinsk grund tom v 14 och lagen ska förhindra att man gör abort pga kön. Jag tyckte att det lät rimligt. Vi vill gärna veta kön men får tålmodigt vänta ett tag till
Ja men precis! Det är det som är viktigt!!
Nja asså jag har känt på mig att det är en kille men lite för o skydda mig själv för ville gärna ha en tjej men nu är det bara o tänka om Lill fisen mådde bra o hade tio tår o tio fingrar o hjärtat slog fint så o är ju ändå det viktigaste
Min bm tyckte de va konstigt att jag redan i v12+6 är orolig för förlossningen :o ja kan väl knppast vara ensam on det??? :p
Usch nervös inför imorgon då det är ultraljud. Hoppas så allt ser bra ut!!
Har också VUL idag kl 14 lite nervös då jag hade rosa flytning i helgen. Syntes bara i trosorna inget när jag torkade mig. Tror allt är bra men nojjig blir man. Tror det var efter sexet i fredags för det sved som attan efter et tag så nu vågar jag inte ha sex längre för jag nojjar bara upp mig själv.
Efter det ska jag lämna inskrivningsprover. Får man svar på dom först vid nästa BM besök eller hur gör dom?