• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • En del av oss

Syns inte på mig än att jag är gravid, använder fortfarande mina vanliga kläder. Var svullen om magen ibörjan men det har lagt sig. Har haft svårt för mat sista tiden och klarar inte av så mycket mat och redan tappat 4 kg.

Får nog räkna med att inte det inte syns något förrän vid RUL- v.20 även med kläder på.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • frucgsvensson
    bryrmiginte skrev 2015-11-24 17:00:52 följande:

Gick också in i vecka 13 idag kan känna min livmorder över blygdbenet. Men kan ha räknat fel , ska på ul imorgon så får se vilken vecka de är :)

Var ska man egentligen känna? Jag har som en fettbulle (haha övervikten, är inte platt på magen liksom) vid naveln och neråt, och sen är jag platt och sen kommer venusberget. Var känner jag!? Är öm om jag trycker lite mellan den där fettbullen (vid naveln) och ner mot det platta, men känner ingen knöl
  • knutten

Idag fick vi se vår bebis på UL! Blev framflyttad två dagar, 10+6. Bebisen var 39 mm. Helt underbar känsla när den låg där och sparkade!

• Lutetzia

Vad kul att det är så många som har gjort ultraljud just i dag och så många glädjande besked. 

Hur tänker ni kring att göra fler ultraljud? Jag med min historia vet inte om jag kommer att orka vänta ända tills RUL innan jag får se bebisen igen. 

• bryrmiginte
    frucgsvensson skrev 2015-11-24 17:21:31 följande:

Var ska man egentligen känna? Jag har som en fettbulle (haha övervikten, är inte platt på magen liksom) vid naveln och neråt, och sen är jag platt och sen kommer venusberget. Var känner jag!? Är öm om jag trycker lite mellan den där fettbullen (vid naveln) och ner mot det platta, men känner ingen knöl

Jag har lagt på mig 5 kilo minst också men när jag står upp och trycker lätt längst ner på magen sä känner jag en bula som aldrig varit där innan, har vägt mer tidigare så känner iaf att de inte är fett jag känner haha. Har ju hört många som har bakåtlutande livmoder och då känner man nog inte i v13 redan.

Vill att de ska börja synas snart för nu ser de mest ut som ja ätit för mycke bullar. . Är också lite överviktig sen innan så får nog vänta nån vecka ^^
  • bryrmiginte
    En del av oss skrev 2015-11-24 17:21:31 följande:

Syns inte på mig än att jag är gravid, använder fortfarande mina vanliga kläder. Var svullen om magen ibörjan men det har lagt sig. Har haft svårt för mat sista tiden och klarar inte av så mycket mat och redan tappat 4 kg.

Får nog räkna med att inte det inte syns något förrän vid RUL- v.20 även med kläder på.

Vilken vecka är du i? :)
  • En del av oss

[quote=76041962][quote-nick]bryrmiginte skrev 2015-11-24 18:12:18 följande:[/quote-nick]

Vilken vecka är du i? :)

[

V.9 (8+5)

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • Tiana

Ok, jag är officiellt knäpp. Eller i alla fall full med hormoner. Jag gråter för att gröten inte blev slät och fin just nu!

• annieh897

Fy fan, jag tyckte att det var illa att spy varje kväll men idag har jag spytt tre gånger! Så fort jag äter nånting, får inte behålla nåt! Imorgon ringer jag kvinnokliniken, jag står inte ut :(

• Kawinna

Var på ul idag :) blev Flyttad två veckor bakåt :p lilla pyret låg och sprattlade lite

Svar på tråden Junibebisar 2016