Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Tänkte också att det berodde på något sånt men kanske inte flera nätter i rad. Känner du på dagen också?

Okej, då låter det verkligen som karpal... Men det brukar ju gå över, alltså att man bara har det tillfälligt vid graviditet så op blir det nog bara om du har besvär efteråt :) Finns ju skenor man kan få om det blir riktigt illa.
var hos bm idag och hon tipsade om att man kan massera vid hanleden, på undersidan så drar man liksom uppåt hand med tummarna och utåt sidorna (någon annan måste göra detta på en). Sedan kan man också trycka på "tumloven".
Också RUL idag. Lycklig över att det var ett välmående litet liv där inne, men fast man inte får säga sådant högt blev jag lite ledsen över att det var en till kille (även om jag visste det innan). Missförstå mig rätt, är överlycklig att jag ens lyckats bli gravid igen och väntar ett till barn, men sen min mamma dog för 3 år sedan har jag velat ha en flicka som jag kan ha samma mor/dotter relation med som jag hade med min mamma. Nu får jag istället två prinsar som kommer förgylla mitt liv. Annars såg allt väldigt bra ut och han såg så söt ut och vinkade snällt till storebror. BF 16 juni så ingen ändring.
Okej, då låter det verkligen som karpal... Men det brukar ju gå över, alltså att man bara har det tillfälligt vid graviditet så op blir det nog bara om du har besvär efteråt :) Finns ju skenor man kan få om det blir riktigt illa.
var hos bm idag och hon tipsade om att man kan massera vid hanleden, på undersidan så drar man liksom uppåt hand med tummarna och utåt sidorna (någon annan måste göra detta på en). Sedan kan man också trycka på "tumloven".
Tipsar om att köpa skydd med skenor redan nu på Apoteket och ha dom även när du sover. Jag har haft problem med handlederna efter min förra grav (10 år sen) med inte tillräckligt för operation.
V 22 imorgon och nu har jag äntligen börjat känna lite fladder och några små buffar i magen!
Är i 18+1 idag och har känt några små svaga buffar för några dagar sedan, är det normalt att det går några dagar emellan gångerna och att det inträde varje dag? :)