• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • vindruvan
    frucgsvensson skrev 2016-01-22 11:20:08 följande:

Jag hade också sent, vecka 20. (19+2). Jag kände ändå att ju större barnet är desto mer kan dom kanske se då dom mäter osv.

Så försöker tänka så också, det kanske blir ett roligare ul då.
  • Hannibalis
    Ellaria skrev 2016-01-22 17:47:38 följande:
    Den är stängd för nya medlemmar, tyvärr.
    You know nothing, Jon Snow
    Det verkar ha blivit något missförstånd, gruppen är inte stängd :)
  • Ellaria
    Hannibalis skrev 2016-01-22 18:59:48 följande:
    Det verkar ha blivit något missförstånd, gruppen är inte stängd :)
    Jo, den med 70+ av oss som heter "BF Juni 2016" är stängd för nya medlemmar. Antog att det var den hon menade.
  • bryrmiginte
    Ellaria skrev 2016-01-22 21:32:44 följande:

Jo, den med 70+ av oss som heter "BF Juni 2016" är stängd för nya medlemmar. Antog att det var den hon menade.

Vet du Varför den är stängd? Roligare med fler ju kan man tycka ;p
  • Hannibalis
    Ellaria skrev 2016-01-22 21:32:44 följande:
    Jaha, jag visste inte att det fanns en till :) Junibebisar 2016 (tror jag den heter) är inte stängd. Jag blir också nyfiken på varför den andra är stängd?
  • vindruvan

En del grupper blir det en spärr på för hur många medlemmar den kan ha. Tror det beror på hur skaparen ställer in det från början.

• Tiana

Hmm, jag brukar lyssna på min kropp och äta vad jag är sugen på. Idag går det ju bara inte, är sugen på vitt vin! Nån idé o vad det kan vara min kropp vill ha och vad jag kan äta istället? :)

• bryrmiginte
    Tiana skrev 2016-01-23 16:35:28 följande:

Hmm, jag brukar lyssna på min kropp och äta vad jag är sugen på. Idag går det ju bara inte, är sugen på vitt vin! Nån idé o vad det kan vara min kropp vill ha och vad jag kan äta istället? :)

Alkoholfritt ?:D
Svar på tråden Junibebisar 2016