• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Gweny
    tofslan skrev 2016-01-20 10:52:46 följande:

Härligt, grattis! Vi har samma beräknade BF :)

Jag har också 11/6!!
  • vindruvan

Jag har 2 veckor kvar till rul, fick tid för rul i v 20 vilket känns jättelångt bort.

Roligt för er som har gjort och fått bra besked.

• ebe91
    vindruvan skrev 2016-01-20 20:17:40 följande:

Jag har 2 veckor kvar till rul, fick tid för rul i v 20 vilket känns jättelångt bort.

Roligt för er som har gjort och fått bra besked.

Jag kommer vara i v 18+5, så två dagar senare går jag in i v 20. Med sonen hade jag RUL 18+6, så dagen innan v 20 då. Eller menar du 20+?
  • vindruvan
    ebe91 skrev 2016-01-20 20:34:05 följande:

Jag kommer vara i v 18+5, så två dagar senare går jag in i v 20. Med sonen hade jag RUL 18+6, så dagen innan v 20 då. Eller menar du 20+?

Jag kommer att vara 19+1 (v 20) när vi gör rul.
  • frucgsvensson

Idag fick jag både se och känna med handen lillen i magen!! :) första gången. Gick in i vecka 21 igår och har moderkakan i framvägg så trodde det skulle dröja.

• Kristalii
    Ajvar skrev 2016-01-20 07:10:29 följande:

17+1 idag och nu har dödens hunger slagit till. Jag vill bara trycka pasta ner i magen, gahhh! Någon annan med samma bekymmer? Ställde mig på vågen och såg härliga 8kg+ också, inte konstigt..

Skicka hit lite aptit! Nu har jag inte vägt mig sen annandagen (har ingen våg hemma) men då hade jag gått ner 6 kg. Har inte känt mig illamående sen vecka 13 och nu kan jag verkligen känna hunger, men jag får inte i mig så mycket. Vissa dagar har jag verkligen låg energi vilket är jättejobbigt.
  • Kristalii
    frucgsvensson skrev 2016-01-20 22:46:14 följande:

Idag fick jag både se och känna med handen lillen i magen!! :) första gången. Gick in i vecka 21 igår och har moderkakan i framvägg så trodde det skulle dröja.

Stark liten rackare! 

Jag kan känna på utsidan, men jag tror det är tveksamt om syskonen skulle göra det. Det är ändå ganska små sparkar (tack o lov...) och jag känner ju från insidan samtidigt.
  • annieh897

Åh vad roligt!

Jag känner ingenting än så länge, i alla fall inget som jag kan skilja från tarmrörelser. Har också moderkakan i framvägg, v 21 (20+0) idag.
  • Tiana

I morse låg jag i sängen och pratade med liten i magen om att h*n gärna får göra lite väsen av sig och ge sig till känna om h*n skulle känna för det. Till svar kommer ett "kurrmjauu?" och katten hoppar upp i sängen för liten pratstund.

Nåja, ja fick i alla fall svar Tungan ute

• Gweny

Åh så mysigt! Går och väntar på det..

Är i v.20
Svar på tråden Junibebisar 2016