Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Härligt, grattis! Vi har samma beräknade BF :)
Jag har 2 veckor kvar till rul, fick tid för rul i v 20 vilket känns jättelångt bort.
Roligt för er som har gjort och fått bra besked.
Jag har 2 veckor kvar till rul, fick tid för rul i v 20 vilket känns jättelångt bort.
Roligt för er som har gjort och fått bra besked.
Jag kommer vara i v 18+5, så två dagar senare går jag in i v 20. Med sonen hade jag RUL 18+6, så dagen innan v 20 då. Eller menar du 20+?
Idag fick jag både se och känna med handen lillen i magen!! :) första gången. Gick in i vecka 21 igår och har moderkakan i framvägg så trodde det skulle dröja.
17+1 idag och nu har dödens hunger slagit till. Jag vill bara trycka pasta ner i magen, gahhh! Någon annan med samma bekymmer? Ställde mig på vågen och såg härliga 8kg+ också, inte konstigt..
Idag fick jag både se och känna med handen lillen i magen!! :) första gången. Gick in i vecka 21 igår och har moderkakan i framvägg så trodde det skulle dröja.
I morse låg jag i sängen och pratade med liten i magen om att h*n gärna får göra lite väsen av sig och ge sig till känna om h*n skulle känna för det. Till svar kommer ett "kurrmjauu?" och katten hoppar upp i sängen för liten pratstund.
Nåja, ja fick i alla fall svar