• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Gweny

ostpaj>> ja det var ju lite kontrast med dina BF-dagar.
    jag föredrar dämpad belysning i allmänhet, så hoppas få det denna gång med. kommer dock inte skriva nåt brev denna gång.

• Oscarsmamma84
    Gweny skrev 2016-05-24 07:43:14 följande:

uch det är inte kul att ha ont. Har själv väldigt ont i ena benet, en nerv i kläm och kan knappt stödja eller gå imellanåt. det tar styggt på humöret, då jag inte kan gå eller greja som jag vill. varit hos sjukgymnast, men inte mycket dem kan göra nu.

inte många veckor kvar som tur är, hoppas du kan få lite svar på det onda och allt är bra på ditt ul.  

Tack :) mina höfter o ben domnar av när jag sover. O foglossningen gör att jag knappt kan gå vissa dagar. Jag brukar vara en glad o social person men just nu e livet bara pest. Vill gå i Idee tills barnet e ute hehe. Graviditeten med sonen kan jag inte komma ihåg var så jobbig. Men får rycka upp mig o tänka att det e 24 dagar kvar om jag ej går över

Usch vad jobbigt med en nerv som e i kläm förstår att du oxå e lite butter. Tänk vad smärta kan påverka ens humör
  • valpis85

Var precis hos mvc och hon måste ha mätt fel förra gången för istället för 40.5 i vecka 37 så ligger jag på 39 i vecka 38 så allt såg jätte bra ut.

• Familjen N

Gick in och kollade gravidappen precis och och då slog det mig att idag är sista dagen som jag har 2-siffrigt antal dagar kvar till BF!! I morgon är det 9 dagar kvar!!

• Tiana
    valpis85 skrev 2016-05-24 10:15:55 följande:

Var precis hos mvc och hon måste ha mätt fel förra gången för istället för 40.5 i vecka 37 så ligger jag på 39 i vecka 38 så allt såg jätte bra ut.

Men det är väl möjligt? Siffran kan plana ut/minska när bebis bökar sig neråt har jag för mig
  • Gweny
    Tiana skrev 2016-05-24 12:58:27 följande:

Men det är väl möjligt? Siffran kan plana ut/minska när bebis bökar sig neråt har jag för mig

Har jag också hört det kan minska då...
  • Gweny
    Familjen N skrev 2016-05-24 10:53:16 följande:

Gick in och kollade gravidappen precis och och då slog det mig att idag är sista dagen som jag har 2-siffrigt antal dagar kvar till BF!! I morgon är det 9 dagar kvar!!

Oj nu är det nära! Känner du av något?
  • Tiana

Oj, här händer det nåt nu. Upptäckte precis blodblandade flytningar. 36+0 idag. Tur vi ska på studiebesök på förlossningen ikväll så kan jag passa på att fråga dem.

• Äppeljuicen
    Tiana skrev 2016-05-24 15:37:29 följande:

Oj, här händer det nåt nu. Upptäckte precis blodblandade flytningar. 36+0 idag. Tur vi ska på studiebesök på förlossningen ikväll så kan jag passa på att fråga dem.

Är det hyfsat mycket blod bör du ringa förlossningen och rådfråga ändå. :)
Svar på tråden Junibebisar 2016