Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
ostpaj>> ja det var ju lite kontrast med dina BF-dagar.
jag föredrar dämpad belysning i allmänhet, så hoppas få det denna gång med. kommer dock inte skriva nåt brev denna gång.
uch det är inte kul att ha ont. Har själv väldigt ont i ena benet, en nerv i kläm och kan knappt stödja eller gå imellanåt. det tar styggt på humöret, då jag inte kan gå eller greja som jag vill. varit hos sjukgymnast, men inte mycket dem kan göra nu.
inte många veckor kvar som tur är, hoppas du kan få lite svar på det onda och allt är bra på ditt ul.
Var precis hos mvc och hon måste ha mätt fel förra gången för istället för 40.5 i vecka 37 så ligger jag på 39 i vecka 38 så allt såg jätte bra ut.
Gick in och kollade gravidappen precis och och då slog det mig att idag är sista dagen som jag har 2-siffrigt antal dagar kvar till BF!! I morgon är det 9 dagar kvar!!
Var precis hos mvc och hon måste ha mätt fel förra gången för istället för 40.5 i vecka 37 så ligger jag på 39 i vecka 38 så allt såg jätte bra ut.
Men det är väl möjligt? Siffran kan plana ut/minska när bebis bökar sig neråt har jag för mig
Gick in och kollade gravidappen precis och och då slog det mig att idag är sista dagen som jag har 2-siffrigt antal dagar kvar till BF!! I morgon är det 9 dagar kvar!!
Oj, här händer det nåt nu. Upptäckte precis blodblandade flytningar. 36+0 idag. Tur vi ska på studiebesök på förlossningen ikväll så kan jag passa på att fråga dem.
Oj oj...spännande!!!!! Uppdatering sen. :)
Oj, här händer det nåt nu. Upptäckte precis blodblandade flytningar. 36+0 idag. Tur vi ska på studiebesök på förlossningen ikväll så kan jag passa på att fråga dem.