Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Oj, här händer det nåt nu. Upptäckte precis blodblandade flytningar. 36+0 idag. Tur vi ska på studiebesök på förlossningen ikväll så kan jag passa på att fråga dem.
Oj, här händer det nåt nu. Upptäckte precis blodblandade flytningar. 36+0 idag. Tur vi ska på studiebesök på förlossningen ikväll så kan jag passa på att fråga dem.
Mannen hemma idag och klart....så blev det en snabbis, förvärk av och till men inget direkt. Så vi provar en gång till senare ikväll..... hahahaha.....jag sa att det nu ska bli två gånger varje dag. DESPERAT att ting börjar hända mer.
Det blev ingen kontroll, men vi pratade ett tag och den lilla mängd blödning plus att jag inte haft mer sedan dess trodde de inte var någon fara. Antagligen börjar bra tappen bli lite påverkad nu. Jag har Tul inbokat på fredag så då blir det ju en kontroll i alla fall. Händer det igen kontaktar jag dem på nytt.
Ja nu var det ju samma dag så ok men till mig som träffar förlossningsläkare rätt mkt så har dom noga påpekat att alltid söka direkt vid blod eller vattenavgång. Även om det bara är lite.
Hoppas ni får ett bra studiebesök och att ni kollar upp dig.
Det blev ingen kontroll, men vi pratade ett tag och den lilla mängd blödning plus att jag inte haft mer sedan dess trodde de inte var någon fara. Antagligen börjar bra tappen bli lite påverkad nu. Jag har Tul inbokat på fredag så då blir det ju en kontroll i alla fall. Händer det igen kontaktar jag dem på nytt.
27 dagar kvar idag och v. 37! Roligt när babyappen peppar en med att den i princip kan komma närsomhelst :D hihihiiiiii, så kul! Följer "bf i maj"-tråden också, bara för så kul när de skriver en efter en när det börjar sätta igång.
27 dagar kvar idag och v. 37! Roligt när babyappen peppar en med att den i princip kan komma närsomhelst :D hihihiiiiii, så kul! Följer "bf i maj"-tråden också, bara för så kul när de skriver en efter en när det börjar sätta igång.