Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Vad krävs för att man ska få hinnsvepning eller bli igångsatt? Har bf om åtta dagar och jag kan nästan inte gå. Blir det bara lite värre än vad det är nu kommer jag behöva rullstol för att ta mig nånstans. Gör så inihelvete skitont över blygdbenet/ljumskar/höfter. Kan nästan inte lyfta vänsterbenet.
Sjunker magen något även om bebisen är fixerad helt? Min make säger att den har sjunkit mera sedan i måndags. Vad betyder det?
Sjunker magen något även om bebisen är fixerad helt? Min make säger att den har sjunkit mera sedan i måndags. Vad betyder det?
Vad krävs för att man ska få hinnsvepning eller bli igångsatt? Har bf om åtta dagar och jag kan nästan inte gå. Blir det bara lite värre än vad det är nu kommer jag behöva rullstol för att ta mig nånstans. Gör så inihelvete skitont över blygdbenet/ljumskar/höfter. Kan nästan inte lyfta vänsterbenet.
Våran månad är här! Idag blev det visst v 38 och inte igår. Jag har bråttom :D
Hallå alla förväntansfulla! :)
Har följt tråden i smyg sedan en tid tillbaka. Kul och se att det börjat komma bebisar!
Väntar vårat första barn med bf 14/6. Har molvärk nu sedan en stund tillbaka. Hur vet man när det är "the real deal" och när det bara är förvärkar?
Har 12 mil enkel väg till förlossningen så vill inte gärna åka i "onödan" :P
Vågar man börja hoppas att man har sista kontrollen hos bm idag? Bf 20/6
Här kommer bebisarna på löpande band verkar det som! Jag har ännu inte känt nånting som skulle indikera att bebis är påväg än.. Men idag började jag dricka hallonbladste på min mans initiativ. Han har googlat o hittat denna "väl beprövade men dock ovetenskapliga metod" o så länge det inte är farligt för bebis så tänkte jag att man kan ju testa iaf ;) får de hur det går! Färdknäppen har iaf inte funkat än så länge men färdknäpp tsm med hallonbladste kanske ger utdelning, vem vet? :P