• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • lillmysan
    Bibi84 skrev 2016-06-02 18:35:10 följande:

Min propp går också i delar...en stor del kom i måndags.

Spännande!! När är du beräknad??
  • Bibi84

den 29 juni har jag bf enligt norge (40+3), eller 25 enligt sverige. :)

• annieh897

Avundsjuk på er som märker att nåt är på gång trots att ni inte är lika långt gångna som jag är ;)

• Sookie85

Håller med dig annieh897, 5 dgr kvar till bf och inga värkar eller slemproppar på G... Bara en vild bebis i magen som aldrig verkar sova :)

• emuya

Det var vattnet som gick i natt :D Är i vecka 39 (38+1)

Ingen bebis och inga regelbundna värkar ännu. Startar det inte av sig själv så sätter de igång mig senast på lördag kväll/söndag morgon. Hoppas dock att det ska starta av sig själv innan.

Grattis till sig som fick en son, nu väntar vi på våran :)

• gr0
    emuya skrev 2016-06-02 21:51:41 följande:

Det var vattnet som gick i natt :D Är i vecka 39 (38+1)

Ingen bebis och inga regelbundna värkar ännu. Startar det inte av sig själv så sätter de igång mig senast på lördag kväll/söndag morgon. Hoppas dock att det ska starta av sig själv innan.

Grattis till sig som fick en son, nu väntar vi på våran :)

Skönt att det fakiskt är igång på riktigt! Hoppas det går smidigt och lagom fort nu. :)

Själv väntar jag fortfarande. Har endast molvärk till och från typ men det känns ändå som att NÅNTING är på g iaf.
  • Bibi84

när jag väntade mitt första så hade jag tömningsdag några dagar innan och slemproppen, men annars märkte jag ingenting, och absolut inte den dagen det började, samma med nr 3. tömningsdag en dag, men ingen slempropp, och poff så började det konstigt.
    Hela denna veckan så har jag vaknat med murringar i magen osv. men har ting börjat,NEJ! och ja....jag vet att jag har några veckor kvar, men är ju öppen, är mogen och kort livmoderhals...som helt säkert är mer kort nu och jag är nog mer öppen nu än sist, så det är nog bara värkarna som jag sitter och väntar på. och DET kan ta FOREVER, för att vattnet går, det kan jag nästan lova er till 100% inte  händer hos mig först.

Jag bara längtar till att få sitta med bebisen på mitt famn, låta dom andra barna få lära känna henne, dom är ju så himla nyfikna dom också. Han äldsta på 6 ger henne en puss varje gång han ska på dagis och ska lägga sig (pussar på magen).

• Liinaa91
    Bibi84 skrev 2016-06-02 20:34:41 följande:

den 29 juni har jag bf enligt norge (40+3), eller 25 enligt sverige. :)

Vi har samma bf då! 29 juni. Men fy vad jag vill att han kommer redan nästa vecka.
Svar på tråden Junibebisar 2016