Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Kanske skall tillägga att jag är i v.38(37+1) och födde sonen 5 dagar innan bf
Min propp går också i delar...en stor del kom i måndags.
Min propp går också i delar...en stor del kom i måndags.
den 29 juni har jag bf enligt norge (40+3), eller 25 enligt sverige. :)
Avundsjuk på er som märker att nåt är på gång trots att ni inte är lika långt gångna som jag är ;)
Håller med dig annieh897, 5 dgr kvar till bf och inga värkar eller slemproppar på G... Bara en vild bebis i magen som aldrig verkar sova :)
Det var vattnet som gick i natt :D Är i vecka 39 (38+1)
Ingen bebis och inga regelbundna värkar ännu. Startar det inte av sig själv så sätter de igång mig senast på lördag kväll/söndag morgon. Hoppas dock att det ska starta av sig själv innan.
Grattis till sig som fick en son, nu väntar vi på våran :)
Det var vattnet som gick i natt :D Är i vecka 39 (38+1)
Ingen bebis och inga regelbundna värkar ännu. Startar det inte av sig själv så sätter de igång mig senast på lördag kväll/söndag morgon. Hoppas dock att det ska starta av sig själv innan.
Grattis till sig som fick en son, nu väntar vi på våran :)
när jag väntade mitt första så hade jag tömningsdag några dagar innan och slemproppen, men annars märkte jag ingenting, och absolut inte den dagen det började, samma med nr 3. tömningsdag en dag, men ingen slempropp, och poff så började det konstigt.
Hela denna veckan så har jag vaknat med murringar i magen osv. men har ting börjat,NEJ! och ja....jag vet att jag har några veckor kvar, men är ju öppen, är mogen och kort livmoderhals...som helt säkert är mer kort nu och jag är nog mer öppen nu än sist, så det är nog bara värkarna som jag sitter och väntar på. och DET kan ta FOREVER, för att vattnet går, det kan jag nästan lova er till 100% inte händer hos mig först.
Jag bara längtar till att få sitta med bebisen på mitt famn, låta dom andra barna få lära känna henne, dom är ju så himla nyfikna dom också. Han äldsta på 6 ger henne en puss varje gång han ska på dagis och ska lägga sig (pussar på magen).
den 29 juni har jag bf enligt norge (40+3), eller 25 enligt sverige. :)