Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Då e det tid o åka till sjukhuset igen idag o kolla bebisens hjärta o se om dubbelslagen blivit bättre.
Jag börjar ställa in mig på att jag inte kommer föda tidigare. Inga symtom överhuvudtaget att förlossningen snart e på g :(
Då e det tid o åka till sjukhuset igen idag o kolla bebisens hjärta o se om dubbelslagen blivit bättre.
Jag börjar ställa in mig på att jag inte kommer föda tidigare. Inga symtom överhuvudtaget att förlossningen snart e på g :(
Jag har haft som molande mensvärk i vänstra ljumsken till och från, men inatt höll det i sig i båda ljumskarna. Det försvann inte heller.
Konstigt nog har jag sovit mig igenom hela natten, men fortfarande känt av det här. Nu är det borta iaf.
Eftersom det händer en hel del med kroppen nu som man inte kan styra, har ni haft mörkt kiss? Alltså, JÄTTEmörkt? Påminde nästan om en rödbrun färg. Som att titta i ett glas med cola mot solljuset. Tyckte jag drack massor med vatten igår men tydligen inte tillräckligt.... =/
Klockan är strax efter 9 och jag smälter bort här hemma. Beställt en byrå från IKEA till bebiskläder osv och beräknad leverans är mellan 8-17. Såklart, så nu är jag låst här hemma....:( de kommer väl 16.55 med min tur.
Skulle ju kunna städa men jag orkar verkligen inte, måste spara energi till att montera skiten också ;)
Var på stan med mamma igår och fick så fruktansvärt ont på vänster sida av magen, inte ljumskarna utan strax över. Kunde knappt gå. Aldrig känt så innan.
Hej! I 36 h nu har jag haft oregelbundna värkar som gör ont! Allt från var 3:e minut till nån gång i timmen. Inatt vaknade jag var 10:e minut med starka värkar( på gränsen till att det gör för ont) hur länge ska det hålla på undrar man! Med första barnet tog det 3,5 h från första riktigt onda värken tills hon var ute och allt starta med att vattnet gick. Denna gång är en helt annan upplevelse. Har bf 10 juni så det är ett litet tag kvar! Men hoppas att det sätter igång på riktigt! Ringde förlossningen och det är bara att snällt vänta tills de är regelbundna!
Lycka till på sjukhuset och med svärföräldrarna!
Grattis! Låter som att det var intensivt, hade du tänkt ha epidural? Så mysigt när man äntligen får bebisen på sitt bröst. :)
Spännande med allt som händer nu. Dock inga tecken här hos mig. Eller kanske lite molvärk då och då, om det nu inte är inbillning för att man så gärna vill känna ????
En annan fråga till er som vet, jag jobbar sista dag nu på tisdag 7/6 innan jag går på föräldraledighet för barn nr 2. Hur gör jag då med barn nr 1, får jag inte ha henne på förskola alls? Vet inte hur jag ska kunna aktivera en 4 åring hela dagarna när det dessutom är 30 grader varmt ute. Jag orkar ju inget och det kommer verkligen inte funka. Jag har 17 dagar kvar till bf. Någon som vet?
Spännande med allt som händer nu. Dock inga tecken här hos mig. Eller kanske lite molvärk då och då, om det nu inte är inbillning för att man så gärna vill känna ????
En annan fråga till er som vet, jag jobbar sista dag nu på tisdag 7/6 innan jag går på föräldraledighet för barn nr 2. Hur gör jag då med barn nr 1, får jag inte ha henne på förskola alls? Vet inte hur jag ska kunna aktivera en 4 åring hela dagarna när det dessutom är 30 grader varmt ute. Jag orkar ju inget och det kommer verkligen inte funka. Jag har 17 dagar kvar till bf. Någon som vet?