• Anonym (Walmok)

Har smala korta tjejer tightare fittor?

Är dom skönare?

• Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?
  • Anonym (mimmi)

är tjock och 173 cm lång och har en trång fitta

• Anonym (Walmok)

Hur vet du att den är trång? Sånt kan män/barnmorskor säga bara för att vara snälla.

• Anonym (mimmi)

jo det får jag alltid höra att den är..vilket ger mig massa orgasmer

• Anonym (Walmok)
    Anonym (mimmi) skrev 2015-10-31 19:57:58 följande:

jo det får jag alltid höra att den är..vilket ger mig massa orgasmer

Men sånt kan killar säga bara för att göra dig bekväm tänker jag? Är det helt fel?
  • Anonym (omg)

Är det sant att korta killar har mindre pung och därmed mindre spermier? Så tänker ju jag då eftersom du tror på ditt egna påstående och inte kan ta till dig vad en tjej säger

• Anonym (erfaren)

En kraftig tjej med mycket hull har mer "massa" även på insidan Dvs en köttigare fitta, där mer materia ska penetereras, vilket i praktiken gör slidan trängre. En mycket smal kvinna har även en magrare slida, vilket inte är samma sak som trång.

• Anonym (G)
    Anonym (erfaren) skrev 2015-10-31 20:38:47 följande:

En kraftig tjej med mycket hull har mer "massa" även på insidan Dvs en köttigare fitta, där mer materia ska penetereras, vilket i praktiken gör slidan trängre. En mycket smal kvinna har även en magrare slida, vilket inte är samma sak som trång.

Du tror att man har fett i fittan...?!
  • Pussan

Är inte precis smal och fittan är välöppnad - men BLÖT! Det är kanske inte de som är tightare?
    Jag vet inte

• Anonym (erfaren)
    Anonym (G) skrev 2015-10-31 20:53:27 följande:

Du tror att man har fett i fittan...?!

Det handlar inte om "fett i fittan" Utan om att på samma sätt som det bullar ut på utsidan, bullar det in på insidan.
  • Anonym (Mjo)

Tror inte att det har någonting alls med längd eller vikt att göra!

Det har heller inte med barnafödande att göra..

Alla är helt olika där nere. Det har med konstruktion och muskulatur att göra..

Och nej, tjocka tjejer har inte fett i fittan. Möjligtvis på venusberget och yttre blygdläpparna, men insidan av slidan har inget med vikt att göra, det är inte den typen av vävnad!

Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?