• Anonym (Walmok)

Har smala korta tjejer tightare fittor?

Är dom skönare?

• Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (nä) skrev 2015-11-02 15:56:37 följande:

Tjocka tjejer har i regel trängre för det är mer fett runt vaginan som gör att den "trycks" ihop.

Men förklara detta.. "trångheten" avgörs ju på insidan, eller hur?! Inåt, uppåt mot "magen", är du med? Vilket fett skulle kunna "trycka ihop" något som är så långt inne i kroppen och omges av bäckenet (ben)?
  • Anonym (långmamma)

174 cm fött 2 barn, Tightare nu efter jag fött barn så ..myter mannen myyyyter!

• Aikido
    Anonym (nä) skrev 2015-11-02 16:40:32 följande:
    Ja, ett TV program.
    Mja tänkte ju att jag skulle få ett svar med lite mer substans. En länk. Ett namn. Någonting man kan kolla upp.
    "Ett TV program" kan ju t.ex. vara Fem myror är fler än fyra elefanter även om jag inte kan minnas att tighta fittor avhandlades där.
  • Anonym (nä)
    Aikido skrev 2015-11-02 16:51:01 följande:
    Mja tänkte ju att jag skulle få ett svar med lite mer substans. En länk. Ett namn. Någonting man kan kolla upp.
    "Ett TV program" kan ju t.ex. vara Fem myror är fler än fyra elefanter även om jag inte kan minnas att tighta fittor avhandlades där.
    Det var känsligt för dig.
    Jag är hemskt ledsen men jag, till skillnad från dig antagligen INTE för dagbok över vad jag ser på TV, tid, datum, program, kanal etc.
    Och det ber jag om ursäkt för.
  • Anonym (nä)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-11-02 16:47:36 följande:
    Men förklara detta.. "trångheten" avgörs ju på insidan, eller hur?! Inåt, uppåt mot "magen", är du med? Vilket fett skulle kunna "trycka ihop" något som är så långt inne i kroppen och omges av bäckenet (ben)?
    Jadu, Vill inte göra dig besviken men om du pluggar på lite varför tjocka har ett hjärta som får jobba mycket hårdare än på smala så kan du finna svaret där.
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (nä) skrev 2015-11-02 18:10:28 följande:

Jadu, Vill inte göra dig besviken men om du pluggar på lite varför tjocka har ett hjärta som får jobba mycket hårdare än på smala så kan du finna svaret där.

Fast, kan man verkligen jämföra de två sakerna? Du

Får gärna utveckla.. Hur mycket övervikt snackar vi? Tror knappast att en övervikt på 15-20kg kan trycka ihop hela bäckenet. Det gjorde det inte på mig iaf.
  • Aikido
    Anonym (nä) skrev 2015-11-02 18:07:20 följande:
    Det var känsligt för dig.
    Jag är hemskt ledsen men jag, till skillnad från dig antagligen INTE för dagbok över vad jag ser på TV, tid, datum, program, kanal etc.
    Och det ber jag om ursäkt för.
    Du är förlåten.

Och jag slutade föra bok efter Fem myror.
  • Anonym (suck men fatta)

Fattar inte ni killar att det ALDRIG NÅGONSIN är kvinnans fitta som är för slapp/vid/stor eller vad ni vill. Funkar inte sexet är det ni själva som är för dåligt utrustade. 

(Sluta bedöma kvinnors värde efter tightheten på fittan när det är storleken (eller snarare avsaknaden av storlek på mannens kuk som är problemet)

• Anonym (Mjo)
    Anonym (suck men fatta) skrev 2015-11-02 19:52:20 följande:

Fattar inte ni killar att det ALDRIG NÅGONSIN är kvinnans fitta som är för slapp/vid/stor eller vad ni vill. Funkar inte sexet är det ni själva som är för dåligt utrustade. 

(Sluta bedöma kvinnors värde efter tightheten på fittan när det är storleken (eller snarare avsaknaden av storlek på mannens kuk som är problemet)

Fast, det är väl en kombination av både och.. Klart vi tjejer oxå är olika bygda där nere!?
  • Anonym (M)
    Anonym (suck men fatta) skrev 2015-11-02 19:52:20 följande:
    Fattar inte ni killar att det ALDRIG NÅGONSIN är kvinnans fitta som är för slapp/vid/stor eller vad ni vill. Funkar inte sexet är det ni själva som är för dåligt utrustade.  (Sluta bedöma kvinnors värde efter tightheten på fittan när det är storleken (eller snarare avsaknaden av storlek på mannens kuk som är problemet)

Storleken på kuken är sällan problemet heller, det som saknas är kunskap om hur de ska använda vad de har mellan benen. Men det är ju lättare att skylla på att tjejen inte är "tight nog" än att ta till sig lite kritik och fråga/lyssna på vad tjejen vill. Tyvärr tror jag många killar är skadade av all porr de har tillgång till nu för tiden. I porrbranschen stopparkillen in sin stora kuk i tjejen (som naturligtvis blir plaskvåt bara av att han klämmer lite på brösten) och så kommer tjejen efter typ fem stötar. De flesta vet att det inte riktigt funkar så i verkligheten....
Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?