• Anonym (Walmok)

Har smala korta tjejer tightare fittor?

Är dom skönare?

• Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?
  • Pentra
    Anonym (Walmok) skrev 2015-10-31 20:11:37 följande:
    Men sånt kan killar säga bara för att göra dig bekväm tänker jag? Är det helt fel?

Du verkar iaf fatta trögt...
  • Aikido
    Anonym (erfaren) skrev 2015-10-31 23:44:10 följande:
    Det handlar inte om "fett i fittan" Utan om att på samma sätt som det bullar ut på utsidan, bullar det in på insidan.
    Fantastiskt! Om man då tvingar på en mager tjej en tight korsett får man garanterat en kuklig dunderupplevelse?

Bullar in... jojo.
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (erfaren) skrev 2015-10-31 23:44:10 följande:

Det handlar inte om "fett i fittan" Utan om att på samma sätt som det bullar ut på utsidan, bullar det in på insidan.

Jag tycker du ska kolla in en anatomibok och slå upp hur kvinnans bäcken är konstruerat! Hur kan fett "bulla in" genom ben menar du?
  • 100kgpappa

Min erfarenhet är att det inte går att göra några antaganden alls om fittan trångt baserat på kroppstyp.

Det får bli en överraskning när man väl får känna på den!

• Isola80
    Anonym (Mjo) skrev 2015-11-01 05:54:07 följande:
    Jag tycker du ska kolla in en anatomibok och slå upp hur kvinnans bäcken är konstruerat! Hur kan fett "bulla in" genom ben menar du?
    Hahaha, har du ben i fittan eller?
    Klart fettet sitter överallt i och på kroppen. Inte bara där det syns utåt.
  • Anonym (Kanske)

Har hört flera killar som tycker att deras erfarenheter är att riktigt feta tjejer känns trängre. Men i det stora hela tror jag att det är större skillnad mellan individer än mellan olika grupper.

• Anonym (Mjo)
    Isola80 skrev 2015-11-01 09:28:40 följande:

Hahaha, har du ben i fittan eller?

Klart fettet sitter överallt i och på kroppen. Inte bara där det syns utåt.

Öh, ja? Du måste ju skämta.. Kolla på en bild och/eller känn på ett kvinnligt underliv. Det är väl klart som fan det är ben runtomkring. Så fett kan inte tynga/bukta in i "hålan"..

• Puppetmaster

Mer knipövningar till folket! 

• Anonym (Walmok)

Intressanta svar. Jag har endast varit med mer eller mindre smala tjejer och samtliga har varit väldigt sköna. Men vi pratade i förrgår, ett grabbgäng, och en vän sa att han var med en tjej av större mått och han slogs av att hon var så mycket vidare än alla andra

• driver28
    100kgpappa skrev 2015-11-01 09:06:28 följande:

Min erfarenhet är att det inte går att göra några antaganden alls om fittan trångt baserat på kroppstyp.

Det får bli en överraskning när man väl får känna på den!

Instämmer. Finns ingen relation alls mellan kroppskonstitution och om man är trång eller inte.
Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?