• Anonym (Walmok)

Har smala korta tjejer tightare fittor?

Är dom skönare?

• Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?
  • Anonym (Zorro)
    Anonym (suck men fatta) skrev 2015-11-02 19:52:20 följande:

Fattar inte ni killar att det ALDRIG NÅGONSIN är kvinnans fitta som är för slapp/vid/stor eller vad ni vill. Funkar inte sexet är det ni själva som är för dåligt utrustade. 

(Sluta bedöma kvinnors värde efter tightheten på fittan när det är storleken (eller snarare avsaknaden av storlek på mannens kuk som är problemet)

Kan du då vara så snäll och berätta för oss vilka mått som inte duger?
  • Anonym (Flyktig själ)

Ja för alla korta tjocka killar har korta och tjocka penisar och alla långa och smala killar har långa och smala penisar.

• Anonym (nejdå)

Jag är liten och smal. Fitta som en hink.

Dumma frågor kräver absurda svar^^^^

• Anonym (öva)

Och jag har en stor tjej som är super trån????

• Anonym (AnnaNym)

Är hon trån? Grattis!!

• Anonym (Mjo)
    Anonym (öva) skrev 2015-11-02 20:22:44 följande:

Och jag har en stor tjej som är super trån????

Enligt killarna i denna tråd så beror det på att hon är så tjock att fittan trycks in.. :D
  • Anonym (öva)

Då är det så men hon är super härlig att k....a med ????

• Anonym (Walmok)

Helvete vilket liv det blev i min tråd....hinner inte läsa allt ens. Jag säger inte att min vän hade rätt om feta tjejer=slapp fitta. Men jag har ALDRIG stött på en slapp fitta men har iofs BARA legat med smala tjejer. Därav undrade jag. Ville inte dra igång en hetstråd där alla hatar på varandra.

• Anonym (Mjo)
    Anonym (Walmok) skrev 2015-11-02 21:51:10 följande:

Helvete vilket liv det blev i min tråd....hinner inte läsa allt ens. Jag säger inte att min vän hade rätt om feta tjejer=slapp fitta. Men jag har ALDRIG stött på en slapp fitta men har iofs BARA legat med smala tjejer. Därav undrade jag. Ville inte dra igång en hetstråd där alla hatar på varandra.

Jag uppfattar inte tråden så..? :)
Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?