Har smala korta tjejer tightare fittor?
Är dom skönare?
Är dom skönare?
Nä den blir inte mindre dock så blir det mindre cm som kommer in i musen om man lägger på sig mer fett
Haha, jag menar det. Eller tjockare kuk. Isf skulle ju alla killar vara överviktiga! Hahaha...
Öh, HAHA det tror jag knappast! Så om vi säger så här, om jag rent av tekniskt nu skulle rida av en fet kille, skulle inte hela kuken åka in då? Yeah right!!!
Har dessutom tjejen "fläskläpp" så blir det ju knappast annat än busk-skott , hahahaha
Har dessutom tjejen "fläskläpp" så blir det ju knappast annat än busk-skott , hahahaha
Kort och smal och har fått sagt av fler än en partner att jag har "stor" vagina. Dock har ingen varit negativ till det heller. Inget problem för mig och maken, som är av typen att det inte ska klämma om för mycket.
Den har inte blivit större av att jag gått upp i vikt efter graviditeter, snarare tvärtom.
Härligt snack! Tänkte på tråden nu efter ikväll. Träffar en tjej just nu. 162cm lång på 49kg (sa hon). Bara brösten måste varor halva hennes vikt
. Hon är helt enormt tight.
Jag tappar nästan blod ur kuken när jag är inne i henne för det stramar så!
Om man har tjocka kinder så är de inte ihåliga. De buktar på insidan också - inåt. Så munhålan blir mindre.
Det är i stort sett samma princip med bäckenet.
Det är väl inte så svårt att fatta?