• Anonym (Walmok)

Har smala korta tjejer tightare fittor?

Är dom skönare?

• Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?
  • Aikido
    Anonym (Walmok) skrev 2015-11-01 11:19:05 följande:
    Intressanta svar. Jag har endast varit med mer eller mindre smala tjejer och samtliga har varit väldigt sköna. Men vi pratade i förrgår, ett grabbgäng, och en vän sa att han var med en tjej av större mått och han slogs av att hon var så mycket vidare än alla andra
    Jag tycker grabbgänget ska ta och plugga dels statistik och dels anatomi.
  • j a d e

Jättespännande övning i logiskt tänkande. Frågor. Följer det här någon kurva? En riktigt stor kvinna, 150 kg t ex har alltså då rimligen ett ständigt gapande hål? Kan logiken tillämpas även på tankar om mäns kön? Små män - små kukar, större och längre män - jättedasar med risk för ryggont?

• Anonym (Mjo)
    Anonym (Walmok) skrev 2015-11-01 11:19:05 följande:

Intressanta svar. Jag har endast varit med mer eller mindre smala tjejer och samtliga har varit väldigt sköna. Men vi pratade i förrgår, ett grabbgäng, och en vän sa att han var med en tjej av större mått och han slogs av att hon var så mycket vidare än alla andra

Nu utgör ju inte en eller ett par personer någon allmän statistik. Alla är olika bygda och det har inget med fett, vikt eller längd att göra. Den tjejen din kompis var med hade lika gärna kunnat vara smal, nu råkade hon vara tjock. Jag är medellång (1.67) och har varit både riktigt smal (50kg) och riktigt tjock (98kg) och "trångheten" av mitt underliv har inte påverkats av detta.
  • Anonym (Mjo)
    j a d e skrev 2015-11-01 11:28:12 följande:

Jättespännande övning i logiskt tänkande. Frågor. Följer det här någon kurva? En riktigt stor kvinna, 150 kg t ex har alltså då rimligen ett ständigt gapande hål? Kan logiken tillämpas även på tankar om mäns kön? Små män - små kukar, större och längre män - jättedasar med risk för ryggont?

Men alla här som tycks sig veta säger ju olika. En påstår att tjocka tjejer har mer fett i fittan eller att den trycks ihop för att det "bullar in" Och då är trängre medans en annan säger att de är större.. :D en säger oxå att fittan inte omsluts av något ben/skelett..
  • Haskel

Det spelar ingen roll om en tjej/kvinna är tajt eller inte.

Jag har en stor kuk, så för mig är alla fittor trånga.

Om du uppfattar en kvinna som mindre tajt, så är det enbart DU som har för liten kuk.

• adindic

Nej, det har tyvärr inget med längd/vikt att göra, skulle det har varit fallet så skulle allt ha varit betydligt mycket enklare.

• Anonym (Mjo)
    Haskel skrev 2015-11-01 11:43:31 följande:

Det spelar ingen roll om en tjej/kvinna är tajt eller inte.

Jag har en stor kuk, så för mig är alla fittor trånga.

Om du uppfattar en kvinna som mindre tajt, så är det enbart DU som har för liten kuk.

Kvinnor är olika stora där nere precis som ni killar. Skillnaden är att tjejer kan påverka ganska mycket genom knipövningar.
  • Anonym (trångis)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-11-01 12:13:38 följande:

Kvinnor är olika stora där nere precis som ni killar. Skillnaden är att tjejer kan påverka ganska mycket genom knipövningar.

Jag är så tigat därnere att mannen ibland har problem med att få in den, och jag har inte gjort en knipövning i hela mitt liv
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (trångis) skrev 2015-11-01 12:30:22 följande:

Jag är så tigat därnere att mannen ibland har problem med att få in den, och jag har inte gjort en knipövning i hela mitt liv

Ja, det har ju inte bara med det att göra. Det hänger ju mest på hur man är bygd förstås. Men lite "rymligare" kvinnor kan bli tajtare genom knipövningar.
  • Anonym (öva)

Min tjej är stor och är super trång, du är inte så erfaren va?

Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?