• Anonym (Walmok)

Har smala korta tjejer tightare fittor?

Är dom skönare?

• Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (kort=tight) skrev 2015-11-01 21:25:24 följande:

Ja kortare tjejer är tightare! Visste ni inte det? Är dom flesta av er oskulder?

Precis som att kortare killar har små kukar?
  • Anonym (157)

Jag är kort och supertrång och stark i fittan, kan klämma pojkvännens kuk rejält. Har aldrig knipit i hela mitt liv.

• Anonym (kort=tight)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-11-01 21:33:34 följande:

Precis som att kortare killar har små kukar?

Ingen aning har aldrig knullat en grabb
  • Anonym (kort=tight)
    Anonym (157) skrev 2015-11-01 21:35:20 följande:

Jag är kort och supertrång och stark i fittan, kan klämma pojkvännens kuk rejält. Har aldrig knipit i hela mitt liv.

I know Babe ni korta brudar är fan bäst
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (157) skrev 2015-11-01 21:35:20 följande:

Men då kniper du ju, när du klämmer hans kuk! :D
  • Anonym (ewww)
    GrytanManRörOm skrev 2015-11-01 18:58:47 följande:

Enligt mina erfarenheter så är kortare kvinnor 155-160cm mycket tightare. Alla mina vänner vänner berättar samma sak så jag är iaf övertygad om att detta stämmer. Lite onödig info kanske men jag har legat med 150+ kvinnor så lite grund har jag till mitt påstående

Ewww... Hoppas du använder kondom. Tycker det vore synd om de blev nersmittade av alla könssjukdomar du utvecklar av att ligga runt sådär...
  • Anonym (man 24)
    Anonym (Walmok) skrev 2015-11-01 21:12:40 följande:

Spännande! Jag har, som sagt, aldrig varit med en större kvinna. Tänder inte på mulliga. Så jag har själv ingen aning. Men samtliga tjejer (smala) jag har varit med har varit härliga.

Har inte varit direkt för stor, men lite att ta i. Jag är ganska kräsen när det gäller sex, men många tjejer/kvinnor som har lite att ta i är extremt sexiga! Men föredrar gärna en kort liten tjej, något med att man känner sig lite större då också samt det är lättae med fler ställningar m.m om man ligger med en kortare tjej :)
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (ewww) skrev 2015-11-02 06:02:29 följande:

Ewww... Hoppas du använder kondom. Tycker det vore synd om de blev nersmittade av alla könssjukdomar du utvecklar av att ligga runt sådär...

Man utvecklar inte könssjukdomar bara för att man ligger runt. Man smittas, om man har otur vid oskyddat sex.
  • OlleSQ

Den tjejen som haft vidast fitta av de jag träffat var 157. Den tajtaste 181. Båda med lite hull. Den korta kunde jag fista även om hon hade rätt kort fitta. Väldigt lätt att nå cervix på henne tex.

• Anonym (Aldrig ligga)
    Anonym (ewww) skrev 2015-11-02 06:02:29 följande:

Om en tjej låt sig ligger med 10st och av dom killarna låt sig legat i sin tur med låt sig 7-15 per st . Samma sak gäller killen och dom tjejer han legat med.. Ewww fan man kan fan inte ligga med någon det är ju äckligt bläääää
Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?