Har smala korta tjejer tightare fittor?
Är dom skönare?
Är dom skönare?
Ja kortare tjejer är tightare! Visste ni inte det? Är dom flesta av er oskulder?
Jag är kort och supertrång och stark i fittan, kan klämma pojkvännens kuk rejält. Har aldrig knipit i hela mitt liv.
Precis som att kortare killar har små kukar?
Jag är kort och supertrång och stark i fittan, kan klämma pojkvännens kuk rejält. Har aldrig knipit i hela mitt liv.
Enligt mina erfarenheter så är kortare kvinnor 155-160cm mycket tightare. Alla mina vänner vänner berättar samma sak så jag är iaf övertygad om att detta stämmer. Lite onödig info kanske men jag har legat med 150+ kvinnor så lite grund har jag till mitt påstående
Spännande! Jag har, som sagt, aldrig varit med en större kvinna. Tänder inte på mulliga. Så jag har själv ingen aning. Men samtliga tjejer (smala) jag har varit med har varit härliga.
Ewww... Hoppas du använder kondom. Tycker det vore synd om de blev nersmittade av alla könssjukdomar du utvecklar av att ligga runt sådär...
Den tjejen som haft vidast fitta av de jag träffat var 157. Den tajtaste 181. Båda med lite hull. Den korta kunde jag fista även om hon hade rätt kort fitta. Väldigt lätt att nå cervix på henne tex.
Ewww... Hoppas du använder kondom. Tycker det vore synd om de blev nersmittade av alla könssjukdomar du utvecklar av att ligga runt sådär...