Har smala korta tjejer tightare fittor?
Är dom skönare?
Är dom skönare?
Det spelar ingen roll om en tjej/kvinna är tajt eller inte.
Jag har en stor kuk, så för mig är alla fittor trånga.
Om du uppfattar en kvinna som mindre tajt, så är det enbart DU som har för liten kuk.
Så skönt med en super tajt fitta , och jag är omskuren det blir
mer motstånd då
Så skönt med en super tajt fitta , och jag är omskuren det blir mer motstånd då
Enligt mina erfarenheter så är kortare kvinnor 155-160cm mycket tightare. Alla mina vänner vänner berättar samma sak så jag är iaf övertygad om att detta stämmer. Lite onödig info kanske men jag har legat med 150+ kvinnor så lite grund har jag till mitt påstående
...är inte alltid skruvens fel att muttern inte passar ....och tvärtom ...
Enligt mina erfarenheter så är kortare kvinnor 155-160cm mycket tightare. Alla mina vänner vänner berättar samma sak så jag är iaf övertygad om att detta stämmer. Lite onödig info kanske men jag har legat med 150+ kvinnor så lite grund har jag till mitt påstående
Fast, i trådar där det handlar om kukstorlek så godkänns inte sådan statistik (av män). När folk påstår att medelkuken är 13 cm och jag säger att jag legat med 80+ män och de flesta ligger på runt 17cm så är det inte en sanning tydligen.. Det är tydligen en slump eller så har de ljugit, alternativt att jag inte har något bra ögonmått osv.. :D
Mina erfarenheter är att mindre tjejer/kvinnor ofta har väldigt trång fitta, men även varit med om några normalviktiga/smått överviktiga har tighta också, men det tightaste har varit med en tjej som va väldigt kort och väldigt smal.
Mina erfarenheter är att mindre tjejer/kvinnor ofta har väldigt trång fitta, men även varit med om några normalviktiga/smått överviktiga har tighta också, men det tightaste har varit med en tjej som va väldigt kort och väldigt smal.
Ja kortare tjejer är tightare! Visste ni inte det? Är dom flesta av er oskulder?