• Anonym (Walmok)

Har smala korta tjejer tightare fittor?

Är dom skönare?

• Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?
  • Anonym (Walmok)
    Haskel skrev 2015-11-01 11:43:31 följande:

Det spelar ingen roll om en tjej/kvinna är tajt eller inte.

Jag har en stor kuk, så för mig är alla fittor trånga.

Om du uppfattar en kvinna som mindre tajt, så är det enbart DU som har för liten kuk.

Fast hur tänker du där? För att du har en stor kuk så spelar det ingen roll för någon annan man? En man som inte är lika stor som du bör ju då hitta en kvinna med tightare?

Jag har aldrig tyckt en kvinna är stor där nere. Vissa tightare än andra men det jag reagerade på var ju som sagt snacket i förrgår. Och jag vet att min vän som sa detta är utrustad då vi spelat fotboll tillsammans sen barnsben.
  • Anonym (öva)

Så skönt med en super tajt fitta , och jag är omskuren det blirSkäms mer motstånd då

• 100kgpappa
    Anonym (öva) skrev 2015-11-01 16:26:14 följande:

Så skönt med en super tajt fitta , och jag är omskuren det blir mer motstånd då

På vilket sätt blir det mer motstånd om kuken är omskuren? Blev den större i proceduren eller?
  • GrytanManRörOm

Enligt mina erfarenheter så är kortare kvinnor 155-160cm mycket tightare. Alla mina vänner vänner berättar samma sak så jag är iaf övertygad om att detta stämmer. Lite onödig info kanske men jag har legat med 150+ kvinnor så lite grund har jag till mitt påstående

• Anonym (AnnaNym)

...är inte alltid skruvens fel att muttern inte passar ....och tvärtom ...

• Anonym (Mjo)
    GrytanManRörOm skrev 2015-11-01 18:58:47 följande:

Enligt mina erfarenheter så är kortare kvinnor 155-160cm mycket tightare. Alla mina vänner vänner berättar samma sak så jag är iaf övertygad om att detta stämmer. Lite onödig info kanske men jag har legat med 150+ kvinnor så lite grund har jag till mitt påstående

Fast, i trådar där det handlar om kukstorlek så godkänns inte sådan statistik (av män). När folk påstår att medelkuken är 13 cm och jag säger att jag legat med 80+ män och de flesta ligger på runt 17cm så är det inte en sanning tydligen.. Det är tydligen en slump eller så har de ljugit, alternativt att jag inte har något bra ögonmått osv.. :D
  • GrytanManRörOm
    Anonym (Mjo) skrev 2015-11-01 19:10:47 följande:

Fast, i trådar där det handlar om kukstorlek så godkänns inte sådan statistik (av män). När folk påstår att medelkuken är 13 cm och jag säger att jag legat med 80+ män och de flesta ligger på runt 17cm så är det inte en sanning tydligen.. Det är tydligen en slump eller så har de ljugit, alternativt att jag inte har något bra ögonmått osv.. :D

Du har säkert rätt då jag är övertygad om att medelstorleken på kuken inte alls är 13cm. Det är bara något påhitt som ska få oss män att må bättre. (Dom som bryr sig om sådant dvs) nä medelkuken är nog ca 18-19cm
  • Anonym (man 24)

Mina erfarenheter är att mindre tjejer/kvinnor ofta har väldigt trång fitta, men även varit med om några normalviktiga/smått överviktiga har tighta också, men det tightaste har varit med en tjej som va väldigt kort och väldigt smal.

• Anonym (Walmok)
    Anonym (man 24) skrev 2015-11-01 19:27:46 följande:

Mina erfarenheter är att mindre tjejer/kvinnor ofta har väldigt trång fitta, men även varit med om några normalviktiga/smått överviktiga har tighta också, men det tightaste har varit med en tjej som va väldigt kort och väldigt smal.

Spännande! Jag har, som sagt, aldrig varit med en större kvinna. Tänder inte på mulliga. Så jag har själv ingen aning. Men samtliga tjejer (smala) jag har varit med har varit härliga.
  • Anonym (kort=tight)

Ja kortare tjejer är tightare! Visste ni inte det? Är dom flesta av er oskulder?

Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?