• Anonym (Walmok)

Har smala korta tjejer tightare fittor?

Är dom skönare?

• Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?
  • Anonym (Leso)

Jag är 163 cm lång, väger 58 kg men har vägt så mycket som 94 kg. Inte påverkat min "tighthet" överhuvudtaget, lika thight då som nu.

• Anonym (M)

Skolan borde ha "fittkunskap" obligatoriskt på schemat så att alla pubertala smågrabbar lär sig något om kvinnlig anatomi. Okunskapen här inne är ju monumental, inte konstigt att majoriteten av män är så värdelösa i sängen.

• Anonym (nä)

Tjocka tjejer har i regel trängre för det är mer fett runt vaginan som gör att den "trycks" ihop.

• Aikido
    Anonym (nä) skrev 2015-11-02 15:56:37 följande:
    Tjocka tjejer har i regel trängre för det är mer fett runt vaginan som gör att den "trycks" ihop.
    Yay en till!

Hur många tjejer har du obducerat för att komma fram till detta?

Eller har du "tänkt" ut det?
  • Anonym (nä)
    Aikido skrev 2015-11-02 16:04:04 följande:
    Yay en till!

Hur många tjejer har du obducerat för att komma fram till detta?

Eller har du "tänkt" ut det?
    Varför är det osannolikt?
  • Aikido
    Anonym (nä) skrev 2015-11-02 16:14:52 följande:
    Varför är det osannolikt?
    Det skrev jag inte. Jag undrar hur du kommit fram till det. Empiriska studier? Gissning? Du tycker?
  • Anonym (nä)
    Aikido skrev 2015-11-02 16:16:28 följande:
    Det skrev jag inte. Jag undrar hur du kommit fram till det. Empiriska studier? Gissning? Du tycker?
    En läkare sa det i ett program som handlade om "tjocka" kvinnor som föder barn, vilka komplikationer som kan uppstå och då nämnde han det med fettet att det kan då uppfattas som att de är trängre.
    För mig låter det helt logiskt.
  • Aikido
    Anonym (nä) skrev 2015-11-02 16:34:22 följande:
    En läkare sa det i ett program som handlade om "tjocka" kvinnor som föder barn, vilka komplikationer som kan uppstå och då nämnde han det med fettet att det kan då uppfattas som att de är trängre.
    För mig låter det helt logiskt.
    Källa på det? Flört
  • Anonym (nä)
    Aikido skrev 2015-11-02 16:38:35 följande:
    Källa på det? Flört
    Ja, ett TV program.
Svar på tråden Har smala korta tjejer tightare fittor?