• Anonym (ts)

Tips mot "kameltå"?

Jag kan väl ändå inte vara den enda med det här problemet?
    Jag tränar i tights och jag får hela tiden gå och dra i och rätta till byxorna för att dom inte ska skära in mellan benen...värst är det när jag sitter och stretchar med benen åt sidan och sedan tar ihop dom igen.
    Vad gör man? Har testat med olika underkläder men det gör ingen skillnad.
    Vill verkligen inte springa omkring på gymmet med cameltoe men jag vill ju fortfarande kunna träna i tights.

• Svar på tråden Tips mot "kameltå"?
  • Anonym (Trams)

På vilket vis hindrar "lösa" byxor din träning?
    Det kan inte vara så viktigt med luftmotstånd på gymmet...

• Anonym (flitiga lisa)
    Anonym (ts) skrev 2015-11-13 12:41:53 följande:
    Jag kan väl ändå inte vara den enda med det här problemet?
    Jag tränar i tights och jag får hela tiden gå och dra i och rätta till byxorna för att dom inte ska skära in mellan benen...värst är det när jag sitter och stretchar med benen åt sidan och sedan tar ihop dom igen.
    Vad gör man? Har testat med olika underkläder men det gör ingen skillnad.
    Vill verkligen inte springa omkring på gymmet med cameltoe men jag vill ju fortfarande kunna träna i tights.
    Kan ju bara tala för mig själv, men när jag är på gymmet är jag mer koncentrerad på min egen träning än de övrigas könsorgan, vare sig de har kameltå eller inte.
    Kanske har jag kameltå också, kunde inte bry mig mindre. Jag är där för att träna, inte posera för Vogue.

• Anonym (Tjej)

Pierrerobert.se kan du köpa sportboxers för tjejer, jag köpte en strl mindre så dom sitter thight för att slippa samma problem sen har jag alltid svarta byxor på gymmet så det syns minst än i andra färger :)

• Anonym (Haha)

Haha snuskgubbes råd är ju riktigt roliga :D Kameltån tänker man nog mest på själv.

• Anonym (laila)

Men ha lösare byxor då? Varför måste du ha tajts?

• Mooomin

Jag tror att det handlar om modellen, för jag har märkt att det bara är vissa tajts jag får en tendens till det..

• Mooomin
    Anonym (Trams) skrev 2015-11-13 18:04:44 följande:

Det är enorm skillnad att träna i lösa byxor kontra tajts! Enorm skillnad. Så det är inget trams.
  • Anonym (laila)
    Mooomin skrev 2015-11-13 20:42:37 följande:
    Det är enorm skillnad att träna i lösa byxor kontra tajts! Enorm skillnad. Så det är inget trams.
    Hur är det skillnad mer än att det är en vanesak? Man tränar knappast bättre i tajts. Det råkar väl bara vara trendigt med tajts just nu.

• Anonym (Mjo)
    Anonym (Trams) skrev 2015-11-13 18:04:44 följande:

Haha, nä.. Det handlar inte om luftmotståndet på gymmet iaf. Rörlighet, smidighet, bl.a... Det är otroligt klumpigt med lössittande byxor! Sen är det varmare/svettigare med lössittande byxor. Tro mig. Jag har tränat i allt möjligt, alla dar i veckan. Tajts är överlägset skönast att träna i..
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (laila) skrev 2015-11-13 20:34:46 följande:

Men ha lösare byxor då? Varför måste du ha tajts?

Du tränar inte mycket va?
Svar på tråden Tips mot "kameltå"?