• Anonym (ts)

Tips mot "kameltå"?

Jag kan väl ändå inte vara den enda med det här problemet?
    Jag tränar i tights och jag får hela tiden gå och dra i och rätta till byxorna för att dom inte ska skära in mellan benen...värst är det när jag sitter och stretchar med benen åt sidan och sedan tar ihop dom igen.
    Vad gör man? Har testat med olika underkläder men det gör ingen skillnad.
    Vill verkligen inte springa omkring på gymmet med cameltoe men jag vill ju fortfarande kunna träna i tights.

• Svar på tråden Tips mot "kameltå"?
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (Jomk) skrev 2015-11-14 09:28:26 följande:

Usch, låter skavigt o obehagligt.

Mitt råd: Odla buske!

Vad i hela friden har könshår med saken att göra? Du vet ju inte om ts är rakad eller inte!
  • Anonym (Jomk)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-11-14 11:16:19 följande:

Vad i hela friden har könshår med saken att göra? Du vet ju inte om ts är rakad eller inte!

Oj, känsligt? Nej det vet jag inte. Vet du? Jag kan inte lova att det funkar men kan möjligen tänka mig att det hjälper. Blir kanske lite "fluff" mellan hud och kläder. Jag är orakad o har aldrig lidit av kameltå.
  • Anonym (hairy)
    Anonym (Jomk) skrev 2015-11-14 11:45:14 följande:
    Oj, känsligt? Nej det vet jag inte. Vet du? Jag kan inte lova att det funkar men kan möjligen tänka mig att det hjälper. Blir kanske lite "fluff" mellan hud och kläder. Jag är orakad o har aldrig lidit av kameltå.
    Tänkte faktiskt också på det. Tror helt klart att en "buske" skyddar mot kameltå. Har samma erfarenhet som Jomk (Även om det säkert inte är något alternativ för TS)
  • Anonym (Jomk)
    Anonym (hairy) skrev 2015-11-14 11:53:20 följande:

Tänkte faktiskt också på det. Tror helt klart att en "buske" skyddar mot kameltå. Har samma erfarenhet som Jomk (Även om det säkert inte är något alternativ för TS)

Tack för lite backup! ;)

Vill inte trampa folk på ömma tår (-kameltår hehe)
  • Anonym (I-landsproblem)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-11-14 11:16:19 följande:

Det är klart att buske eller inte har med kameltå eller inte att göra.
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (I-landsproblem) skrev 2015-11-14 12:20:58 följande:

Det är klart att buske eller inte har med kameltå eller inte att göra.

Det har det verkligen inte! :D På vilket sätt skulle det påverka?
  • Anonym (hairy)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-11-14 12:41:01 följande:
    Det har det verkligen inte! :D På vilket sätt skulle det påverka?
    Håret bildar ett lager som gör att konturerna av blygdläpparna inte syns.
  • Anonym (Abdl)

En blöja kanske? Fluffar ut och fyller upp

• Anonym (k)

Tycker det låter som att du drar upp tajtsen för mycket. Det ser man även på bilden ovan på tjejen med grå shorts. Jag drar inte upp mina kläder och har aldrig haft det där problemet.

Svar på tråden Tips mot "kameltå"?