• arh

Planerar barn - Unga föräldrar

Jag (19, 20 i jan) & min sambo (22 i nov-15) planerar barn och har ganska nyligen börjat försöka. Hade beräknad ägglossning 10/11, jag vill så gärna testa men ska hålla mig till planerad mens men jag håller verkligen tummarna att det blir som vi vill.

Det jag undrar är om det finns fler unga här inne som planerar/försöker för barn som kanske vill följas åt. 

- Jag gick idag in på en gravid app och läste lite och om jag nu är gravid så är jag i gravid vecka 4. Det jag egentligen ville läsa om var olika symtomer som man kan ha så här pass tidigt i en graviditet."De flesta har inga symtom såhär tidigt men en del kan redan nu känna: Illamående, spänningar i brösten och extra känsliga bröstvårtor." Jag inbillar mig säkert men mina bröst är smått ömma och även bröstvårtorna men jag hoppas att det är på riktigt.

• Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar
  • Lilla Luna

Snart onsdag och rul. Hoppas verkligen att jag får vara kvar på samma bf eller får ett tidigare men jag tror på senare.

• Jennymariaa
    Lilla Luna skrev 2016-05-30 12:11:12 följande:

Snart onsdag och rul. Hoppas verkligen att jag får vara kvar på samma bf eller får ett tidigare men jag tror på senare.

Du får skriva här sen! :)
  • Önskan94
    Jennymariaa skrev 2016-05-30 10:24:10 följande:

Åh <3 så skönt att vara under 100 dagar!

Ja verkligen! Känns som att det inte är så långt kvar när man ser att det är mindre än 100 dagar <3
  • Jennymariaa
    Önskan94 skrev 2016-05-30 13:01:15 följande:
    Ja verkligen! Känns som att det inte är så långt kvar när man ser att det är mindre än 100 dagar <3
    Ja det är något speciellt med det! Samma med veckor. Somliga veckor känns mer speciella än andra haha :)
  • Önskan94
    Jennymariaa skrev 2016-05-31 06:22:47 följande:

Ja det är något speciellt med det! Samma med veckor. Somliga veckor känns mer speciella än andra haha :)

Haha ja verkligen! Snart är vi inne i sista trimestern! Helt galet att våra små snart är här :)
  • Jennymariaa
    Önskan94 skrev 2016-05-31 11:23:01 följande:
    Haha ja verkligen! Snart är vi inne i sista trimestern! Helt galet att våra små snart är här :)
    Det är rätt sjukt egentligen!! Jag kommer ihåg när man läste om dom som var i veckorna nära 30 och tänkte shiit vad långt dom är & nu är man snart där själv haha :D
  • Önskan94
    Lilla Luna skrev 2016-06-01 14:50:02 följande:

Sitter i väntrummet på ultraljud. Blrjar bli nervöst och minuterna går segt.

Åh va spännande! Hoppas att allt gick bra!:)
  • Jennymariaa
    Lilla Luna skrev 2016-06-01 14:50:02 följande:

Sitter i väntrummet på ultraljud. Blrjar bli nervöst och minuterna går segt.

Åh mysigt med ultraljud!!
  • Miniflicka93

Jösses vad tiden flyger iväg :o 57 dagar kvar till bf och har knappt hunnit fatta det! I juli är hon beräknad att komma och kan inte fatta att jag snart gått hela 9 månader... plussade igår ju? Eller? Haha. Värmen har verkligen börjat ta kål på mig! Vad gör ni andra preggos nu i denna otroliga värme bölja för att överleva!? xD Ska till havet i morgon o får se om sambon får släpa hem mig där ifrån sen hahahahaha

Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar