• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • Sommarmalva
    primavolta skrev 2015-12-04 22:35:51 följande:
    Jag ska inte till fb, så vi kan hänga kvar här :) hehe. Vilken vecka är du i ?
    Härligt! Jag är i vecka 6 tror jag. Bf 3 augusti. Du?
  • Jentho

Hej! Jag är också gärna med. Gravid med andra barnet, bf 7 augusti. Har en dotter född juli 2014. Bor i Falun. Lägg gärna till mig i fb-gruppen också: thoren.j.e@gmail.com

• Lillan090815

Hej allihopa. Hänger gärna hör med er??. Är gravid med 3: barnet. Har två söner på 4 och 6 sen innan. Bf borde vara ungefär 9/8.

På måndag har jag tid för inskrivning hos barnmorskan.

Symtom...; jag mår väldigt illa på eftermiddagarna och är superkänslig för lukter.

• primavolta
    Sommarmalva skrev 2015-12-04 23:29:49 följande:
    Härligt! Jag är i vecka 6 tror jag. Bf 3 augusti. Du?
    Blir v 6 imorn, bf 6/8. Blir isf tredje barnet.. Har du barn sen innan?
  • primavolta
    GrukanGrace skrev 2015-12-04 23:25:57 följande:

Jag stannar här tillsågar veckor gått. Är tyvärr lite luttrad men självklart sjukt hoppfull!!

Jag förstår, jag fick missfall 1/11.. Så jag är lite nojig men hoppas hoppas hoppas! :)
  • primavolta
    Lillan090815 skrev 2015-12-05 05:40:10 följande:

Hej allihopa. Hänger gärna hör med er??. Är gravid med 3: barnet. Har två söner på 4 och 6 sen innan. Bf borde vara ungefär 9/8.

På måndag har jag tid för inskrivning hos barnmorskan.

Symtom...; jag mår väldigt illa på eftermiddagarna och är superkänslig för lukter.

Kul, grattis och välkommen :) åh redan inskrivning, jag skulle inte få komma förrän v 10. Men det är ju så olika..
  • jonken
    Sommarmalva skrev 2015-12-04 21:47:02 följande:

Kommer någon finnas kvar här eller sticker alla till Facebook? Jag har inte Facebook så kanske behöver söka mig någon annanstans?

Jag hänger oxå här, vill inte gå med i fb-grupper förrän det gått lite längre tid. :)

Kollar gruppen varje dag, men har inte presenterat mig än! :D vi plussade förra fredagen på bim+2, men jag var helt säker även innan testet att jag var gravid. Första graviditeten, så är lite nojjig än över att nåt ska gå snett. Men om allt går som det ska är beräknad bf 3aug. Jag är 28 år, sambon 29.
  • Lillan090815

[quote=76081803][quote-nick]primavolta skrev 2015-12-05 07:03:26 följande:[/quote-nick]

Kul, grattis och välkommen :) åh redan inskrivning, jag skulle inte få komma förrän v 10. Men det är ju så olika..

Tack??. Jag håller tummarna för att allt går vägen här. Fick ett väldigt tidigt missfall förra månaden. Men jag har fått två missfall innan.

Gravid-missfall 2008

Gravid- son som nu är 6 år 2009

Gravid- missfall 2010

Gravid - son som nu är 4 år 2010

Gravid -missfall 2015

Gravid- och förhoppningsvis en liten augusti 2016

Det verkar fungera för mig varannan gång.

Gravid verkar jag ju uppenbarligen kunna bli men nu är jag äldre så risken för missfall är kanske större. Men jag glädjer mig och tänker att håller det inte i sig denna gång, så har jag ju iaf två fina barn??

Svar på tråden Augustibebis 2016