• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • NiHa
    paron skrev 2015-12-05 17:52:14 följande:
    Jag är gärna med i en grupp. Men är den hemlig?
    Menade att 1608 är hemlig, den andra är bara sluten tror jag
  • paron

Tusen tack :)

[quote=76083737][quote-nick]NiHa skrev 2015-12-05 18:11:58 följande:[/quote-nick]

Lägerinsamling dig under kvällen:)

[/

• primavolta
    paron skrev 2015-12-05 17:39:07 följande:

Jag har två barn sedan innan och är 29 år. Fick mf i augusti och i oktober, så jag hoppas verkligen VERKLIGEN att det går vägen nu!!!

Vad vi kändes "lika". Är också 29, två barn och mf 1/11... Hoppas det går bra för oss nu!
  • NiHa
    juni2009 skrev 2015-12-05 18:57:51 följande:

Jag vill gå med i den hemliga gruppen.

Skicka din mail till mig så bjuder jag in dig:)
  • lenaerik86
    19Jen91 skrev 2015-12-05 17:05:46 följande:
    Åh! Jag får nog ringa dit och fråga. Mama Mia verkar poppis . Vill gärna ha bekräftat via vul att vi är gravida innan vi berättar för våra familjer vid jul.
    lenaerik86 skrev 2015-12-05 16:28:58 följande:

Förra gången gjorde jag hos ultraljudsbarnmorskorna vid Karlaplan i v 8+nån dag och det var supermysigt där, jättegullig ul tekniker som tände ljus och så.

Är det sant! Tände teknikern ljus? Låter som en jätte rar människa. Jag är övertygad ringer på måndag!

Är det lång väntetid hos Mama Mia?
    Mm ultraljudsbarnmorskorna var mysigare men på mama mia kan man få bilderna på mms. När jag ringde var första tiden på mama mia Karlaplan den 27 dec och vi hade helst velat ha en tid innan jul också. Sjuk väntetid ju!
  • SS_2
    paron skrev 2015-12-05 17:41:29 följande:
    Jag bor i Gävle och har sommarstuga i Ockelbo, Östby :)
    Bor 10 mil norr om Gävle :)
  • Sommarmalva
    primavolta skrev 2015-12-05 14:16:29 följande:
    Åh vad roligt med många barn :) jag mår illa ibland, brösten spänner och lite molvärk.. Så fort jag inte känner något kan jag inte låta bli att noja lite. Hur gamla är dina barn?
    Ja, jag skulle kunna ha hur många som helst men min sambo tycker att efter detta så räcker det... Fick övertala honom om att vi faktiskt behövde en till nu de andra är 11, 8 och 5. Hur gamla är dina? Jag skulle gärna ha fler symptom. Fick missfall i september så skulle välkomna lite mer illamående... Känner som du, blir så nojjig! Missfallet blev i vecka 13 med så jag låter mig inte luras av att jag känner mig gravid nu, för det kan sluta när som helst. Känner mig så lurad av den där magiska vecka 12... Förlåt, nu blev det dystert, men skönt att skriva av sig lite hur man känner... Hoppas på att må skapligt i jul iallafall så man kan njuta av den goda maten och den goda stämningen
Svar på tråden Augustibebis 2016