Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
BF 4 aug. med första barnet! Så spännande!!! :)
Jag plussade förra veckan o är beräknad 1 Augusti 2016 med första barnet
Jag har vul 14 december :) känns som evigheter fast det är 8 dagar dit haha. Hoppas trollet vill visa sig! Kommer vara 6+3 då.
Jag plussade förra veckan o är beräknad 1 Augusti 2016 med första barnet
Hej, plussade i lördags och är beräknad till den 6 augusti med mitt andra barn
Vi kommer berätta för våra föräldrar i helgen, genom att de kommer ge T-shirts "jag ska bli mormor" etc. Vi känner att det är bra om dom vet utifall att det skulle gå dåligt så förstår dom om vi är lite deppiga.
Jag gjorde mitt första positiva test 21 Nov, men kände att jag ville göra ett till. Så igår gjorde jag ett veckoindikatortest, och det visade 2-3veckor. Vilket jag tycker känns konstigt. Kan det stämma? I så fall visade mitt första test positivt väldigt tidigt.
Vad tror ni?
Hej alla! Har precis plussat med vårt andra barn. Har sedan tidigare en son på18 månader. Vi försökte i drygt 1 år innan det tog sig så vi är lite i en bubbla just nu :)
BF är 15/8-16 men sonen var prematur så det är stor trolighet att det blir likadant nu. Dvs kommer i juli istället.