• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • Myran87

Jag plussade i onsdags och blev superglad eftersom detta är min första graviditet och den är efterlängtad! Är beräknad till 5 aug 2016. Har läst om så kallad missed abortion och blev såklart lite orolig. När får man göra ultraljud för att se om fostret lever?

• Caliin

Hej! Jag vill också vara med i hemliga fb-gruppen. Vill dock inte skriva min mail eller namn öppet i den här tråden då Google gärna fångar upp det. Vem kan jag skicka PM till?

Jag har bf 8 aug och det är tredje barnet. Har redan två st födda 2010 & 2012.

• 29juli

Hoppar in i denna tråd!
    Plussade i tisdags men trodde det var neg. eftersom det var så löjligt svagt, men sen läste jag på om rfsu testen och gjorde två till som visade positivt.

Har bara haft sex en enda gång men det räckte. BF 1/8.
    har två barn sen tidigare på 13 å 11 år.

• NiHa
    Caliin skrev 2015-12-06 15:03:36 följande:

Hej! Jag vill också vara med i hemliga fb-gruppen. Vill dock inte skriva min mail eller namn öppet i den här tråden då Google gärna fångar upp det. Vem kan jag skicka PM till?

Jag har bf 8 aug och det är tredje barnet. Har redan två st födda 2010 & 2012.

Skicka PM till mig så fixar jag det under kvällen:)
  • primavolta
    Sommarmalva skrev 2015-12-05 21:58:00 följande:
    Ja, jag skulle kunna ha hur många som helst men min sambo tycker att efter detta så räcker det... Fick övertala honom om att vi faktiskt behövde en till nu de andra är 11, 8 och 5. Hur gamla är dina? Jag skulle gärna ha fler symptom. Fick missfall i september så skulle välkomna lite mer illamående... Känner som du, blir så nojjig! Missfallet blev i vecka 13 med så jag låter mig inte luras av att jag känner mig gravid nu, för det kan sluta när som helst. Känner mig så lurad av den där magiska vecka 12... Förlåt, nu blev det dystert, men skönt att skriva av sig lite hur man känner... Hoppas på att må skapligt i jul iallafall så man kan njuta av den goda maten och den goda stämningen
    Haha, typ samma här med "övertalningen", fast nu vill han också supermycket! :) jobbigt med mf i v 13 :(, trodde de att det stannat av tifmdigare? Det känns ju inte säkert att där är nåt förrän ultraljudet..naturlig oro ju! Ska du göra nåt tidigt ul eller kub?
  • Sanna1986

Ingen som vill lägga till mig?

Sanna1986 skrev 2015-12-05 15:15:28 följande:

Någon som vill lägga till mig i gruppen 1608?

Min mail är tr00llet@hotmail.com

★ Nova ♥ 2011-06-24 ★
  • NiHa
    Sanna1986 skrev 2015-12-06 18:34:00 följande:

Ingen som vill lägga till mig?

? Nova ? 2011-06-24 ?
    La till dig igår, kolla skräpposten:)
Svar på tråden Augustibebis 2016