Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Vill också vara med i den hemliga gruppen!
felixpartz@hotmail.com ????
Jag plussade i onsdags och blev superglad eftersom detta är min första graviditet och den är efterlängtad! Är beräknad till 5 aug 2016. Har läst om så kallad missed abortion och blev såklart lite orolig. När får man göra ultraljud för att se om fostret lever?
Hej! Jag vill också vara med i hemliga fb-gruppen. Vill dock inte skriva min mail eller namn öppet i den här tråden då Google gärna fångar upp det. Vem kan jag skicka PM till?
Jag har bf 8 aug och det är tredje barnet. Har redan två st födda 2010 & 2012.
BF 4 aug. med första barnet! Så spännande!!! :)
Hoppar in i denna tråd!
Plussade i tisdags men trodde det var neg. eftersom det var så löjligt svagt, men sen läste jag på om rfsu testen och gjorde två till som visade positivt.
Har bara haft sex en enda gång men det räckte. BF 1/8.
har två barn sen tidigare på 13 å 11 år.
Hej! Jag vill också vara med i hemliga fb-gruppen. Vill dock inte skriva min mail eller namn öppet i den här tråden då Google gärna fångar upp det. Vem kan jag skicka PM till?
Jag har bf 8 aug och det är tredje barnet. Har redan två st födda 2010 & 2012.
Vill också vara med i den hemliga gruppen!
[email protected] ????
Ingen som vill lägga till mig?
Någon som vill lägga till mig i gruppen 1608?
Min mail är tr00llet@hotmail.com
Ingen som vill lägga till mig?