• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • lenaerik86

Förra gången gjorde jag hos ultraljudsbarnmorskorna vid Karlaplan i v 8+nån dag och det var supermysigt där, jättegullig ul tekniker som tände ljus och så.

• 19Jen91
    lenaerik86 skrev 2015-12-05 16:27:03 följande:

Jag har bokat i v 8+ 5 på mama mia och då blir det utanpå magen men hon frågade om jag kunde tänka mig vaginalt och då kan man göra från v 6+någon dag sa hon så mama mia kan man boka tidigt på :)

Åh! Jag får nog ringa dit och fråga. Mama Mia verkar poppis . Vill gärna ha bekräftat via vul att vi är gravida innan vi berättar för våra familjer vid jul.
    lenaerik86 skrev 2015-12-05 16:28:58 följande:

Förra gången gjorde jag hos ultraljudsbarnmorskorna vid Karlaplan i v 8+nån dag och det var supermysigt där, jättegullig ul tekniker som tände ljus och så.

Är det sant! Tände teknikern ljus? Låter som en jätte rar människa. Jag är övertygad ringer på måndag!

Är det lång väntetid hos Mama Mia?
  • paron

Jag har två barn sedan innan och är 29 år. Fick mf i augusti och i oktober, så jag hoppas verkligen VERKLIGEN att det går vägen nu!!!

• paron
    Lajkie skrev 2015-11-29 10:20:15 följande:

Jag bor i Ockelbo, som ligger några mil utanför Gävle.

vildabarnochtamadjur.blogg.se ? Mamma till: ? Sandra 061124 ? Nelly 081009 ? William 100330
    Jag bor i Gävle och har sommarstuga i Ockelbo, Östby :)
  • NiHa
    Drömmer om tre skrev 2015-12-05 16:35:55 följande:
    Har kollat och inget där :)

Det är två understreck lina__carlsson@live.se
    Okej då har jag skrivit fel:( Fixat det inom en halvtimme:)
  • paron
    Mliizz skrev 2015-12-01 17:05:21 följande:

Till er som var intresserade av en Facebook grupp så finns det en som heter bf juli/augusti 2016 :) jag blev med där idag!

Konstigt att inte jag ser bilder i appen :(

Jag är gärna med i en grupp. Men är den hemlig?
  • NiHa
    paron skrev 2015-12-05 17:52:14 följande:
    Jag är gärna med i en grupp. Men är den hemlig?
    Japp den är hemlig, skriv din mail här eller i ett meddelande till mig så bjuder jag in dig:)
Svar på tråden Augustibebis 2016