• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • 19Jen91
    ninawest skrev 2015-12-04 14:26:16 följande:

Jag har bokat ett vul och då kommer jag vara i 7+0 och jag frågade om man kunde se något hjärta då och det kunde man sa hon :)

Helt fantastiskt! vilken privat klinik kan man boka på? Såg att Mama Mia inte hade innan vecka 8+0? Hur är ultraljudsbarnmorskorna?

Vill gärna ha tips i Stockholm
  • Drömmer om tre
    I am Annahoj skrev 2015-12-05 08:49:01 följande:

Thildas mamma, Jentho och Sommarblomma 1; ni är nu inbjudna!

Glömde du mig?
  • Sommarmalva
    primavolta skrev 2015-12-05 06:59:48 följande:
    Blir v 6 imorn, bf 6/8. Blir isf tredje barnet.. Har du barn sen innan?
    Ja jag har tre barn redan men ett fjärde skulle göra familjen komplett mår lite smått illa på morgnarna annars inga symptom direkt.
  • primavolta
    Sommarmalva skrev 2015-12-05 12:40:03 följande:
    Ja jag har tre barn redan men ett fjärde skulle göra familjen komplett mår lite smått illa på morgnarna annars inga symptom direkt.
    Åh vad roligt med många barn :) jag mår illa ibland, brösten spänner och lite molvärk.. Så fort jag inte känner något kan jag inte låta bli att noja lite. Hur gamla är dina barn?
  • Johannie

Jag plussade nyss ;) beräknad 12 aug så ny hoppas jag att de vill vara kvar har 2 mf bakom mig,

• NiHa
    Drömmer om tre skrev 2015-12-05 11:17:42 följande:
    Glömde du mig?
    Jag la till dig igår, kolla din skräppost på mailen:)
  • lenaerik86
    19Jen91 skrev 2015-12-05 09:13:04 följande:
    Helt fantastiskt! vilken privat klinik kan man boka på? Såg att Mama Mia inte hade innan vecka 8+0? Hur är ultraljudsbarnmorskorna?

Vill gärna ha tips i Stockholm
    Jag har bokat i v 8+ 5 på mama mia och då blir det utanpå magen men hon frågade om jag kunde tänka mig vaginalt och då kan man göra från v 6+någon dag sa hon så mama mia kan man boka tidigt på :)
Svar på tråden Augustibebis 2016