Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Det glömde jag tillägga - vill alltså vara med i hemlig grupp på fb. Skulle någon kunna lägga till mig i den? :) Annelie blixt på fb. Tack på förhand
Jag har vul den 14 och är med skit nervös, vill så gärna se att det finns ett pyre där inne med ett pickande hjärta!
Du får berätta i gruppen sen efter du varit och kollat! :D
Hoppar med här också. Fick plus i torsdags. BF 6 aug. Andra barnet.
Hade ett super-tidigt missfall i september. Visste inte ens att jag var gravid innan jag fick som en sen mens, så var inte särskilt dramatiskt, men vågar ändå inte riktigt tro på det än innan 6 veckor har gått. Men hoppas att det går bra denna gång. Det gick ju bra med sonen som nu är 21 månader.
[quote=76085440][quote-nick]Myran76 skrev 2015-12-06 07:41:44 följande:[/quote-nick]
Hoppar med här också. Fick plus i torsdags. BF 6 aug. Andra barnet.
Hade ett super-tidigt missfall i september. Visste inte ens att jag var gravid innan jag fick som en sen mens, så var inte särskilt dramatiskt, men vågar ändå inte riktigt tro på det än innan 6 veckor har gått. Men hoppas att det går bra denna gång. Det gick ju bra med sonen som nu är 21 månader.
Hej, är du också 76:a?
jag utgår från ditt alias.
Jag hade också ett supertidigt missfall, förra månaden. Men har haft det några gånger. Det verkar dock gå bra varannan gång för mig så nu håller jag tummarna. Har 2 barn innan.
Mm ultraljudsbarnmorskorna var mysigare men på mama mia kan man få bilderna på mms. När jag ringde var första tiden på mama mia Karlaplan den 27 dec och vi hade helst velat ha en tid innan jul också. Sjuk väntetid ju!
Jag hoppar oxå in här. Plussade förra vecka. Bf 1/8. Det är vårt andra barn. Har försökt ett tag så har väldigt svårt att ta in att vi fått turen att bli föräldrar ännu en gång. Symptomen är inte alls lika kraftiga som jag minns det. Hur är det för er andra som är gravida för andra ggn när det gäller detta?
Har ett vul inbokat 15/12 och tiden kryyyper fram...
Skicka din mail till mig så bjuder jag in dig:)
Jag plussade förra veckan o är beräknad 1 Augusti 2016 med första barnet
Jag hoppar oxå in här. Plussade förra vecka. Bf 1/8. Det är vårt andra barn. Har försökt ett tag så har väldigt svårt att ta in att vi fått turen att bli föräldrar ännu en gång. Symptomen är inte alls lika kraftiga som jag minns det. Hur är det för er andra som är gravida för andra ggn när det gäller detta?
Har ett vul inbokat 15/12 och tiden kryyyper fram...