• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • Pullisnurvan
    Amie skrev 2015-12-11 10:22:49 följande:

Hej alla preggos!!

Svagt plus på stickan idag :D BIM-1. Beräknad fl 17/8 (om inte denna också vägrar bli vräkt och stannar några veckor extra!)

Andra barnet, första blir 6 månader om 1 vecka :) 28 år, bor i södra Halland.

Vill också gärna vara med i fb gruppen!! amelie_andersson@hotmail.com.

Grattis, vad kul! Då är vi på samma bim, jag plussade igår på min bim-2 ????

Mitt bf är just nu beräknad till 19/8.

Några grav-känningar än?
  • Stjärnbarn86

Jag plussade i tisdags då jag var två dagar sen. Tog ett test till med veckoindikator i onsdags som visade att jag är gravid i vecka 5 nu. Känns sjukt spännande och vilken resa vi har framför oss! Än så länge har jag väldigt ont i brösten och känner mig hungrigare och törstigare än normalt. Inget illamående men försöker att ta små mellanmål hela tiden. Läste att man ska äta ca en frukt extra/dag och försöka maxa intaget av vitaminer och mineraler. Är det någon som har erfarenhet av tidigt ultraljud? Skulle gärna få en bild på saken att visa för föräldrarna på julafton, men det kanske är för tidigt?

• GrukanGrace

Vill bara meddela att vår graviditet är på väg utför. HCG har gått ner så nu väntar vi bara på blödning och MF.

Nu hoppas jag bara att det går bra och att vi slipper komplikationer med utomkvedshavandeskap. Ska på vul på måndag.

Kram och stort lycka till allesammans!

• primavolta
    GrukanGrace skrev 2015-12-11 12:02:15 följande:

Vill bara meddela att vår graviditet är på väg utför. HCG har gått ner så nu väntar vi bara på blödning och MF.

Nu hoppas jag bara att det går bra och att vi slipper komplikationer med utomkvedshavandeskap. Ska på vul på måndag.

Vad tråkigt för er! :( hoppas att det hår bra för er snart!
  • primavolta

Hörrni, borde jag vara orolig?! Tycker att det verkar som att alla får så många veckor på sina digitala tester.. Tog strax efter att jag plussade och då var det 1-2 vilket kändes rimligt. Är nu v 5+5 enl app (men troligen bara 5+2 enl egen beräkning) och testade imorse 2-3... Stämmer det eller borde det stå 3+?

• Annojj

Åh nej ! Så ledsen för er skull! Håller dock tummarna att det ska vända. Stor kram!

GrukanGrace skrev 2015-12-11 12:02:15 följande:

• laila88
    sowe81 skrev 2015-12-11 11:11:49 följande:

Den är hemlig, ingen ser den utom de som är med i gruppen. Den går inte att söka på, går bara att bli inbjuden till den.

Då vill jag också vara med :D lägg gärna till mig min mail som används där är pinsam, men här är den mirc_girl88@Hotmail.com
  • sowe81
    laila88 skrev 2015-12-11 13:27:19 följande:
    Då vill jag också vara med :D lägg gärna till mig min mail som används där är pinsam, men här är den mirc_girl88@Hotmail.com
    Du har fått inbjudan
  • Blixtlås

Provar igen... Om man inte vill lägga ut sin mail här, men vill vara med i gruppen? Hur gör jag då?

• Fidelisen
    primavolta skrev 2015-12-11 13:02:33 följande:

Hörrni, borde jag vara orolig?! Tycker att det verkar som att alla får så många veckor på sina digitala tester.. Tog strax efter att jag plussade och då var det 1-2 vilket kändes rimligt. Är nu v 5+5 enl app (men troligen bara 5+2 enl egen beräkning) och testade imorse 2-3... Stämmer det eller borde det stå 3+?

Är du tidigt i vecka 5 kan det vara för tidigt för att slå om. Skulle inte oroa mig.
Svar på tråden Augustibebis 2016