Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Nej, skrev fel. 14/8. Och så kanske jag ska tillägga att jag är 28 år och detta är första barnet. Så jag är vääääldigt nervös inför allt!! Jätteskönt att få vara med i någon grupp där man kan få stöd från andra i samma situation. :) Tack!!
jag är också 28 och gravid med mitt första barn.
Känns ganska overkligt och konstigt. Var på hälsosamtal i förrgår, men känns fortfarande inte på riktigt på något vis. haha.. kommer väl efter man berättat för mamma. Ska göra de på julafton.
Är också nervös, så mycket som kommer förändras.
jag bor nere i skåne, var bor du? =)
Om man vill gå med i fb-gruppen men inte lägga ut sin mail här, hur gör man?
Ni 4 är inbjudna!
Jag hittar inte heller någon inbjudan =(
Har inte fått någon inbjudan än.
Det är lite psykande att vara tidigt gravid under magsjuketider. Jag mår konstant illa och det går kräksjuka på jobbet.
Så..pga graviditet eller magsjuka?
Och så kom illamåendet... Gick upp 04 inatt, kunde inte somna om (kissnödig, lättillamående, för vaken) när sonen kom in. Började jobba hemma vid 05 och var på jobbet 06. Nu har jag varit nära på att kräkas men har precis tagit en Postafen, ska hålla i medarbetarsamtal idag så det är inte den bästa dagen att gå hem
. Hoppas Postafen hjälper så jag klarar dagen, annars har jag inget annat val än att åka hem
... Hur gör ni när ni mår illa? Man vill ju bara åka hem och lägga sig i sängen och dra täcket över sig...
Hej!
Har också plussat. Har en liten på 8 månader så kom lite chockartat ändå. Många frågor om kroppen orkar osv, och känns som jag precis kommit över förra förlossningen :P
Hade ni en hemlig facebookgrupp? går gärna med där isf :)