Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hoppas :) tack för svar!
Provar igen... Om man inte vill lägga ut sin mail här, men vill vara med i gruppen? Hur gör jag då?
Hen hag vill gärna vara med i fb gruppen :) johannie_sthlm@hotmail.com
när tänker ni berätta för nära vänner och familjen?
Skulle vara roligt att berätta vid jul men är bara i vecka 8 då, om allt går vägen
när tänker ni berätta för nära vänner och familjen?
Skulle vara roligt att berätta vid jul men är bara i vecka 8 då, om allt går vägen
Hur mår ni?
Jag är i v7 och jag mår så dåligt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Huvudvärk, mensvärk, illamående så att jag inte kan äta och jag börjar gäspa 15 min efter att jag gått upp på morgonen. Inget hjälper!! Klockan är inte ens 18 och jag ligger redan i sängen igen. Jag fungerar inte !
Jag har berättat för mina systrar, några vänner och fyra utvalda kollegor.
Vi kommer att berätta för resten av släkten på julafton, blir det mf så blir det. Vill försöka vara glad NU
Jag längtar till nästa torsdag. Ska in och titta hur långt gången ja är. Bm ville det då ja fick missfall den 2 November. Och hann inte få ett negativt gravtest. Så förhoppningsvis får man se hjärtat slå :)
Hur mår ni?
Jag är i v7 och jag mår så dåligt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Huvudvärk, mensvärk, illamående så att jag inte kan äta och jag börjar gäspa 15 min efter att jag gått upp på morgonen. Inget hjälper!! Klockan är inte ens 18 och jag ligger redan i sängen igen. Jag fungerar inte !