• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • Pufin

Hej! Vem kan tänkas lägga till mig i fbgruppeb om jag skickar mail via pm? Bf 2 aug, :)

• Sally Bally
    lenaerik86 skrev 2015-12-10 19:27:51 följande:

Jag är i v 6+2 och har en son på 1 år så jag har det mesta i färskt minne känns det som :)

Jag är oxå 6+2 idag :)

När har du fått uträknat BF? Mitt mellan 8-11 Augusti
  • Pullisnurvan
    I am Annahoj skrev 2015-12-10 20:14:48 följande:

Jag har bjudit in er 8 som skrivit sedan 12.30 idag Glad

Lägg gärna till mig också, flikkan_0226@hotmail.com

Fruktansvärt pinsam mail men till mitt försvar har den hängt med sen jag var typ 12, haha! Oskyldig

• Linden14

Går in i v 6 imorgon med andra barnet, bf 11 augusti 2016. :) Går gärna med i FB-gruppen, min mail är Cissi1@hotmail.com

• Sommarmalva
    primavolta skrev 2015-12-09 23:32:22 följande:
    Åhh vad bra med illamående, ömma bröst och inte minst en bra känsla :) jag välkomnar också mer symtom. Blir typ jätteglad när jag blir illamående haha..

Ja det blir ju svårt att inget säga om du mår dåligt, annars undrar de väl över det?! Vilken fin julklapp till din familj :)
    Jag tror jag väntar med barnen tills vidare och berättar om jag börjar må dåligt eller när jag gjort nåt slags ultraljud!

Jag ska testa digitalt i helgen igen. Fick 1-2 senast och vill se att det blivit nån skillnad. Efter mitt mf blev det helt blankt väldigt snabbt så tänker att det kaaanske skulle kunna visa nåt. Men kanske mest för att ha nåt att göra....

Jag dricker en kopp på morgonen på jobbet. Är sjuksköterska på en avd där vi ger cytostatika till en del patienter. Så det sprider sig rätt fort när de märker att man inte handhar cytostatika längre..då fattar alla direkt. Både pos och neg, inte så kul få jag fick mitt mf att ALLA visste på jobbet, men de är gulliga och stöttande! Vad jobbar du med?

Ja hoppas verkligen på ultraljud!!! :)
    Jaha ok, så man får inte handha cytostatika som gravid? Då blir det ju ganska tydligt som sagt så nu vet alla på jobbet eller har du inte behövt det än?

Jag jobbar som personlig assistent. Funkar ganska bra då det är i någons vardag som jag är med i. Fast eftersom vi har dubbelbemanning så har de nu börjat undra varför jag är så trött hela tiden t.ex .känner att jag kanske får berätta snart så inte snacket går, att man verkar slö och disträ. Men vill ju helst att mina barn ska få veta först ju. Får se om vi berättar nästa vecka kanske.
    Har du fått några cravings eller nåt som du bara inte tål längre? Jag har faktiskt börjat äta yoghurt! Har aldrig tyckt om det! Nu äter jag det varje morgon
  • GrukanGrace

V5:4 i morgon skall göra 4:e mätningen av HCG. Har du en tumme över så håll den gärna. Hoppet är i princip ute.

Kram

Svar på tråden Augustibebis 2016