Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Vem kan tänkas lägga till mig i fbgruppeb om jag skickar mail via pm? Bf 2 aug, :)
bortse från mitt inlägg, kom med i gruppen nu! tack:)
Jag är i v 6+2 och har en son på 1 år så jag har det mesta i färskt minne känns det som :)
Jag har bjudit in er 8 som skrivit sedan 12.30 idag 
Lägg gärna till mig också, flikkan_0226@hotmail.com
Fruktansvärt pinsam mail men till mitt försvar har den hängt med sen jag var typ 12, haha! 
Jag väntar mitt andra barn till mitten av augusti. Är nu v.4+3. Går gärna med i en Facebook grupp. Madelene_berglund@hotmail.com
Går in i v 6 imorgon med andra barnet, bf 11 augusti 2016. :) Går gärna med i FB-gruppen, min mail är Cissi1@hotmail.com
Ni 4 är inbjudna!
V5:4 i morgon skall göra 4:e mätningen av HCG. Har du en tumme över så håll den gärna. Hoppet är i princip ute.
Kram
Jag har också skickat PM till dig i am annahoj!