Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Jag har också svårt att somna. Några uppvaknande på natten också. Tror det mest beror på att jag fått värre med myrkrypen i benen. Undra om det är vanligt att få myrkryp tidigt i graviditeten..
Jag är med vaken nu :/ lagom angenämt... Ska börja jobba om några timmar.
Du får be din sambo vara vaken med sonen, du behöver sova. :)
Haha ja man gäspar ju tills käkarna går ur led nästan.
Får jag också vara med?! :)
Vi har misstänkt i 1.5 vecka nu hur det ligger till, men testade först idag. Två klart positiva test :D Enligt en app jag har kommer förhoppningsvis lillbebis runt 15 augusti, jag är i v 4+5 idag. Det blir mitt första barn och min sambos andra, han har en dotter på nästan 9. Jag bor i Göteborg, vill gäääärna ha ett gäng gravidkompisar om vi är fler?!:)
Hur blir jag medlem i facebookgruppen?
Jag hoppar också in här (& har skickat PM ang Facebook-gruppen). Plussat idag på 4+2, beräknad 18/8 enligt de flesta apparna. Femte försöket på första barnet. Ska nog försöka ringa i veckan & få tid för inskrivning i januari :)
Åh en aktiv bf augusti grupp! :)
Jag är i vecka 5 nånting, fick MF i augusti i v 6 så är dåligt nervös varje sekund de molar eller stramar i rygg å mage! Försöker ta det coolt... Inskrivning på tis :) ska få remiss för tidigt vul pga missfallet innan så de känns bra. Kommer va sjukt nervös inför det!!
Jag vaknar också mellan 4-5 på morgonen å kan inte sova, är pigg då! Men på kvällarna somnar jag i soffan är så trött!
När ska ni skriva in er o när ska ni göra vul?
Kram!
Hur ska jag göra för att komma med i fb gruppen? Jag ser inget mil alls. Går det att söka gruppen på nåt vis?
Hej på er! Jag har lite svårt att tro det. Vi har plussat och ökat i tre dagar. BIM-3 idag men rejält tydliga plus på alla test. ???? Nu hoppas vi bebis vill stanna!
Hej på er! Jag har lite svårt att tro det. Vi har plussat och ökat i tre dagar. BIM-3 idag men rejält tydliga plus på alla test. ???? Nu hoppas vi bebis vill stanna!