Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Jag vill också med i fb gruppen
Linda_byensburger@hotmail.com
Mimmson, fidelisen och filurens ni har fått mail om fb-gruppen
Jag vill också gärna bli med i gruppen.
Sara_eriksson87@hotmail.com
Mimmson, fidelisen och filurens ni har fått mail om fb-gruppen
Hej Jen,
Jag tycker absolut du ska byta barnmorska om du inte känner dig bekväm med den du har. Vilket jag förstår om du inte gör!
Alla har rätt att byta till en man känner sig nöjd med. Känns väldigt viktigt att man känner sig trygg med BM eftersom det är de som är de professionella som man ska få all information av!
Lycka till! :)
Hej alla augustimammor & pappor! 
Jag plussade idag, på bim-2. Min första graviditet och känns som att vi försökt bli gravida i en evighet men äntligen(!!) fick vi vårat efterlängtade plus.
Enligt min app är bf 20/8-15. Är alltså i v.4 (3+5).
För mig som är helt ny på detta så är jag helt ställd. Vad händer nu? När kontaktar man barnmorskan? När får man se bebis?
Jättegrattis till er alla andra som plussat!! 
Jag plussade idag, på bim-2. Min första graviditet och känns som att vi försökt bli gravida i en evighet men äntligen(!!) fick vi vårat efterlängtade plus.
För mig som är helt ny på detta så är jag helt ställd. Vad händer nu? När kontaktar man barnmorskan? När får man se bebis?
Okej, då ringer jag redan imorgon! 
Åh, stort grattis till dig med. För mig som är dålig på att räkna, när har ni bf? Var bebisen planerad? Och hur mår du? Några känningar?