Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Jag tror att det är växtvärt jag har också och som du skriver så lockar den fram negativa tankar. Skulle haft min mens idag och det känns hela tiden som att den kommer.
Hej på er
Är ny här på familjeliv. Jag är 28 år och väntar mitt andra barn i början på augusti.
Känns otroligt spännande och roligt, men samtidigt är man lite nervös.????
Och så kom illamåendet... Gick upp 04 inatt, kunde inte somna om (kissnödig, lättillamående, för vaken) när sonen kom in. Började jobba hemma vid 05 och var på jobbet 06. Nu har jag varit nära på att kräkas men har precis tagit en Postafen, ska hålla i medarbetarsamtal idag så det är inte den bästa dagen att gå hem . Hoppas Postafen hjälper så jag klarar dagen, annars har jag inget annat val än att åka hem ... Hur gör ni när ni mår illa? Man vill ju bara åka hem och lägga sig i sängen och dra täcket över sig...
Hej alla preggos!!
Svagt plus på stickan idag :D BIM-1. Beräknad fl 17/8 (om inte denna också vägrar bli vräkt och stannar några veckor extra!)
Andra barnet, första blir 6 månader om 1 vecka :) 28 år, bor i södra Halland.
Vill också gärna vara med i fb gruppen!! amelie_andersson@hotmail.com.

Har inte fått någon inbjudan än.
Det är lite psykande att vara tidigt gravid under magsjuketider. Jag mår konstant illa och det går kräksjuka på jobbet.
Så..pga graviditet eller magsjuka?
Hej alla preggos!!
Svagt plus på stickan idag :D BIM-1. Beräknad fl 17/8 (om inte denna också vägrar bli vräkt och stannar några veckor extra!)
Andra barnet, första blir 6 månader om 1 vecka :) 28 år, bor i södra Halland.
Vill också gärna vara med i fb gruppen!! amelie_andersson@hotmail.com.
Sowe81 har skickat PM till dig