• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • lengon
    happylife skrev 2015-12-14 14:45:49 följande:
    Haha jag har läst exakt den men bara den vänstra kolumnen för fattade inte den högra!! Mohahaha dumt! Tack :)
    haha vsg :D
  • sabiina

Skriver här så jag inte tappar bort tråden utifall att jag är gravid. Hade BIM i lördags men har inte vågat testa än... Vi får se om jag kommer platsa i tråden eller inte ;)

• Skroenan

Var på vul idag :) 6+3 trodde jag men läkaren trodde 6+5. Fick se en liten böna med tickande hjärta! :D helt magiskt!

• E87
    EmelieB91 skrev 2015-12-14 12:15:17 följande:
    Tråkigt med MF, förstår din oro. Just nu är jag ganska svullen om magen och kan känna mig tröttare än vanligt på eftermiddagen. Förra graviditeten var växande bröst och mage de enda symptomen jag hade. Ska bli intressant att se om det blir annorlunda nu. Hoppas på att få slippa illamående och foglossningar. 
    Ja nu håller vi tummarna att allt går vägen :)

Jag känner mig också svälld. Hur ska man kunna dölja detta i flera veckor till? Haha
  • E87
    happylife skrev 2015-12-14 12:48:52 följande:
    jonken skrev 2015-12-14 06:52:22 följande:

Jag testade på 4+2 och fick då 2-3. Men hade inte tagit något test innan, så vet inte när det slog om. Men det borde väl varit ganska precis där i dagarna. Jag tror att äl var den 13 nov och jag testade den 27e. Så det var isf precis 2v efter. Det slår nog om snart ska du se :)

Testade imorse å fick 2-3 :)
    Härligt :D
  • E87

Finns det någon BF lista i gruppen?

Jag skriver gärna här på FL då jag inte vill gå ut med namn så här tidigt.

• NiHa
    Nadsah skrev 2015-12-14 13:36:36 följande:

Hemlig fb grupp ? Har försökt kolla men hittar ej här ngn som

Kan länka? :) /nadja

Det går inte att länka eftersom den är hemlig. Vi måste bjuda in dig. Så skriv din mail här eller i ett PM så fixar vi det:)
  • sabiina

Skriver ett inlägg så att jag hittar tråden igen. Utifall om jag får plus på Stickan. Är på BIM +2 men vågar inte testa... Är så rädd för att bli besviken. Men jag hoppas att jag snart får vara med i tråden o gruppen på Facebook ;)

Svar på tråden Augustibebis 2016