Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Här! Kolla på "läsa av resultat" se.clearblue.com/clearblue-graviditet/digitalt-graviditetstest-med-veckoindikator
Skriver här så jag inte tappar bort tråden utifall att jag är gravid. Hade BIM i lördags men har inte vågat testa än... Vi får se om jag kommer platsa i tråden eller inte ;)
Var på vul idag :) 6+3 trodde jag men läkaren trodde 6+5. Fick se en liten böna med tickande hjärta! :D helt magiskt!
Jag testade på 4+2 och fick då 2-3. Men hade inte tagit något test innan, så vet inte när det slog om. Men det borde väl varit ganska precis där i dagarna. Jag tror att äl var den 13 nov och jag testade den 27e. Så det var isf precis 2v efter. Det slår nog om snart ska du se :)
Finns det någon BF lista i gruppen?
Jag skriver gärna här på FL då jag inte vill gå ut med namn så här tidigt.
Hemlig fb grupp ? Har försökt kolla men hittar ej här ngn som
Kan länka? :) /nadja
Skriver ett inlägg så att jag hittar tråden igen. Utifall om jag får plus på Stickan. Är på BIM +2 men vågar inte testa... Är så rädd för att bli besviken. Men jag hoppas att jag snart får vara med i tråden o gruppen på Facebook ;)
Får se om jag kanske får lämna er :(
Rosa flytningar känns oroande fy fn!