• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • primavolta

Gaaah! Jag blir tokig! Tog ett nytt digitalt idag som fortfarande visar 2-3 :(. Är enl ungefärlig beräkning nånstans mellan 5+5-6+1. Har fortfarande alla mina symtom och liks mycket: illamående, ilande/känsliga bröst och molvärk.. Usch, orkar inte oroa mig. Hoppas testet har fel eller att ägget fäste vääääldigt sent :) nu mååste man ju liksom ta ett nytt test om några dagar...

• happylife
    primavolta skrev 2015-12-14 06:01:01 följande:

Gaaah! Jag blir tokig! Tog ett nytt digitalt idag som fortfarande visar 2-3 :(. Är enl ungefärlig beräkning nånstans mellan 5+5-6+1. Har fortfarande alla mina symtom och liks mycket: illamående, ilande/känsliga bröst och molvärk.. Usch, orkar inte oroa mig. Hoppas testet har fel eller att ägget fäste vääääldigt sent :) nu mååste man ju liksom ta ett nytt test om några dagar...

Är i samma sits här, inte kunnat sova inatt pga det :(

Är vad jag tror 4+5 och den säger 1-2. Jag hoppas att det är att det föst sent bara!
  • jonken
    happylife skrev 2015-12-14 06:42:31 följande:

Ni andr som är runt v 4 eller 4+ vad får ni på CB digital?

Jag testade på 4+2 och fick då 2-3. Men hade inte tagit något test innan, så vet inte när det slog om. Men det borde väl varit ganska precis där i dagarna. Jag tror att äl var den 13 nov och jag testade den 27e. Så det var isf precis 2v efter. Det slår nog om snart ska du se :)
  • happylife
    jonken skrev 2015-12-14 06:52:22 följande:

Jag testade på 4+2 och fick då 2-3. Men hade inte tagit något test innan, så vet inte när det slog om. Men det borde väl varit ganska precis där i dagarna. Jag tror att äl var den 13 nov och jag testade den 27e. Så det var isf precis 2v efter. Det slår nog om snart ska du se :)

Okej tack för svar, jag borde verkligen slå om snart! Ska på inskrivningssamtal imorn och känner mig rätt nojig. Det där jäkla MF i aug har satt sina spår i hjärnan :(
  • E87
    happylife skrev 2015-12-14 06:42:31 följande:

Ni andr som är runt v 4 eller 4+ vad får ni på CB digital?

Jag har fått 2-3 från v 3+6 och även idag i v 4+4. Jag kommer testa varje dag fram tills jag får 3+ då vi fick MF i oktober. Sjukt nojig att det inte ska gå vägen den här gången heller.
  • Sommarmalva
    primavolta skrev 2015-12-14 06:01:01 följande:

Håller tummarna för att allt är bra. Skönt att du har symptom kvar i allafall.
  • jonken

Är det nån mer än jag som går ner i vikt?? Jag försöker verkligen äta så mycket jag kan, och får väl i mig frukost lunch och middag iaf, även fast det tar hela dagen.. Men blir lite orolig över att vågen ändå går neråt. -2kg nu på två veckor. Kan tillägga att jag väger inte så mycket till att börja med, så jag är verkligen helt matt nu, att bara äta och finnas tar all min energi.

• EmelieB91
    E87 skrev 2015-12-13 18:06:44 följande:

Jag vill gärna vara med här. Plussade i tisdag på 5:e försöket (2:a efter MF i okt), andra barnet. Är nu i v 4+3 enligt egna beräkningar och är beräknad till 17/8

Samma som mig! BF 17/8 med andra barnet. Vad roligt att följas åt. Hur gammal är första barnet? Tjej/kille? Har själv en pojke född januari -14.
  • E87
    EmelieB91 skrev 2015-12-14 10:38:46 följande:
    Samma som mig! BF 17/8 med andra barnet. Vad roligt att följas åt. Hur gammal är första barnet? Tjej/kille? Har själv en pojke född januari -14.
    Va roligt :) vi har en tjej som är född i november-13.

Har du mycket symptom nu? Jag har ömma bröst men mår i övriga bra. Nojig över MF då vi hade ett i oktober.
Svar på tråden Augustibebis 2016