Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Jag ska ha blivit inbjuden på fb men har inte fått nån inbjudan.. någon mer som kanske kan prova? sssandrao@hotmail.com
Kollat test varje dag sen jag plussade på bim-5. Starkare för var dag. Bim idag och igår stod det tydligt Gravid 1-2. :) :) går det vägen blir vi 6 i familjen. Jag har en sedan tidigare och sambon 2. Första gemensamma. ?
Har du kollat din hotmail? Och även i skräpposten, kan ha hamnat där:)
Jag ska ha blivit inbjuden på fb men har inte fått nån inbjudan.. någon mer som kanske kan prova? [email protected]
Kollat test varje dag sen jag plussade på bim-5. Starkare för var dag. Bim idag och igår stod det tydligt Gravid 1-2. :) :) går det vägen blir vi 6 i familjen. Jag har en sedan tidigare och sambon 2. Första gemensamma. ?
Förlåt såg inte att du skrivit att du gjort det! ;)
Brösten är inte alls så ömma o svullna som förra gången, men känner ändå nåt annorlunda i dom.
Tröttheten och nysningar är det som kommit snabbast för mig alla tre gånger. Och hungern, är konstant hungrig!
Magen är jättesvullen. Ser ut att vara i vecka 12 istället för 5. ????
Kan ju dessutom erkänna att jag hade sån panik efter drömmen att jag va tvungen å ta ett CB plus imorse. Som tur var visade det samma som innan, 2-3 v som borde stämma.
Hoppar in här! Bf 6/8. 10 graviditeten, 1 son född aug 2010. 9 missfall.
Så intresserad av dig GrukanGrace med din hirmonbehandling! Vill du berätta mera? Typ vad du äter för mediciner osv. Jag delar gärna av mig av mitt. Kanske i privat meddelande om det känns lättare för dig?!
Tack. Vi har också försökt ett tag, 7 ivf och nu 4:e på naturligt vis med immunsupport.
Ja vi fortsätter att hoppas lite till. Nivån är låg men ok men takten är för långsam tror jag. Men vi får se. Tack för hjälpen! Kram
Hej
Vad kul att det finns tråd ör augusti bebisar. Jag själv vetat om nu i två veckor at jag är gravid men inte smält det än då vi har försökt att få syskon i fem år.
Om allting går bra så kommer bebisen den 3/8-2016.
Jag mår redan jätte illa och är jätte doft känslig.
Ä gärna med i facebook gruppen också om det är okey.