• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • E87
    happylife skrev 2015-12-14 18:47:23 följande:
    Kan du inte göra ett privat då? <3 värt pengarna!
    Vi har bokat kub i februari som vi bekostar privat då mitt landsting inte erbjuder. Kanske bokar in ett privat tidigare också, gjorde ett i v 9 med dottern.
  • primavolta
    happylife skrev 2015-12-14 18:02:31 följande:

Får se om jag kanske får lämna er :(

Rosa flytningar känns oroande fy fn!

Va neej!! Har det fortsatt? Hoppas det inte är någon fara!!
  • primavolta
    lengon skrev 2015-12-14 14:17:40 följande:
    återigen! CB visar från befruktningstillfället. Alltså stämmer det alldeles utmärkt! Oroa dig inte.
    Guud va snällt att du skriver så men kan ändå inte låta bli att oroa mig. Visst ligger 5 veckor inom 2-3svaret men känns ändå som att 3+ hade känts bättre eftersom jag tror att jag är 5+ ... Men med min första tjej blev jag tillbakaflyttad 2 veckor så man vet ju aldrig :)
  • happylife
    primavolta skrev 2015-12-14 19:19:40 följande:

Va neej!! Har det fortsatt? Hoppas det inte är någon fara!!

Nja, hade en ljust rosa flytning vid 15 tiden å en vid 17, inte mer än så.

Men tror de värsta! =| har en feeling bara..

Har dock grav symtomen kvar
  • Alltidväntarmanpånåt
    happylife skrev 2015-12-14 19:26:28 följande:

Nja, hade en ljust rosa flytning vid 15 tiden å en vid 17, inte mer än så.

Men tror de värsta! =| har en feeling bara..

Har dock grav symtomen kvar

Håller tummarna stenhårt att det bara var nåt litet blodkärl som brustit och att bebisen mår prima:)
  • happylife
    Alltidväntarmanpånåt skrev 2015-12-14 19:49:03 följande:

Håller tummarna stenhårt att det bara var nåt litet blodkärl som brustit och att bebisen mår prima:)

Tack hoppas!
  • annacnummertre

Vilka från BIM-DECEMBER gruppen hänger här :)

• EmelieB91
    annacnummertre skrev 2015-12-14 20:27:35 följande:

JagSkrattande
  • Sommarmalva
    Tudelu skrev 2015-12-14 18:29:53 följande:

Hej allihop!

Jag vill gärna vara med! :)

Har en 4årig dotter sedan innan, har precis plussat efter 1.5 års försök och ett missfall i oktober. Hoppas på bättre lycka denna gång, men är ju så tidigt än så lika bra att vara beredd på det värsta. (sjukt positivt, jag vet..)

Det är så kul, för med dottern fick jag mitt pluss på Lucia och nu, 5 år senare så plussar jag på Lucia IGEN! Det måste ju vara ett tecken på att det kommer gå bra? ;) 

Grattis! Kanske blir samma födelsedag också då min lilla kom en kvart över midnatt efter min störstas födelsedag, tajming
    Känner mig lika positiv som du.... Fick missfall i september och går bara och väntar på det där blodet på pappret... Synd att man inte vågar glädjas mer än man gör.
    Men nu är det vår tur att få bebis.
  • happylife
    annacnummertre skrev 2015-12-14 20:27:35 följande:

Å jag :)
Svar på tråden Augustibebis 2016