Västerås-mammor?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Nästa söndag - den 3e oktober, hur många mammor kan träffas då? Träffas och fika inne i stan och bara ta det lugnt. =)
Den gången ska jag i alla fall kunna komma ifrån. Har ju jobbat varje gång det har varit träff hittills, typiskt nog.
Men då kan jag i alla fall.
Så vad säger ni tjejer? Äta lunch tillsammans kanske t om?
Jag chansar på att bebben håller sig kvar och kan då komma....men vad har vi för öppna ställen en söndag då tro?? som det inte röks hej vilt på...
hoppas på flera maggar!!
//Sara
Jag är absolut på för en söndags fika!!!
Kan kolla runt lite ang öppna fik :)
Trevlig helg på er alla! /Kram Nitis77
Nitis77 - kolla runt du. Tänkte en lunch kanske? Typ sandwich-shop? Eller, den kanske inte är rökfri? Och jag vet inte om vi får plats där (vet ju inte hur många ni har varit hittills på träffarna).
Men du kanske vet bättre. Jag är ju helt borta vad gäller ställen man kan vara på inne i stan. *Lovan lite koko ibland*
Men så blir det kanske när man bott i Sura ett tag. =)
*kramar om alla västerås-magar*
Lunch låter kanon!
Ska genast kika runt efter rökfritt lunchställe med söndagsöppet.
Kram Nitis77
Låter jätte bra med lunch/fika-träff på söndag, då kan jag komma. Hoppas átt det finns något ställe som är öppet!
Kramar
v19
Hej!
Verkar som det har varit supertrevligt på träffarna som ni haft...jag vill oxå!! Tyvärr har det ju varit lite fullt upp eftersom lillkillen har tittat ut ;) Få se om jag kan nästa gång, annars hänger jag gärna på längre fram - David har lite ont i magen och skriker rätt mycket, inte så kul att luncha med en sån... Hoppas det går över snart.
Ha det så gott alla!
Kram Malin
Japp!! Är från Västerås!
Är med på söndag!!! Har ingen koll på vad som är öppet då men nåt ställe finns det säkert!
Kram på er så länge!
Oj, så skoj det ska bli på söndag!