• Sara78

Västerås-mammor?

Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?

• Svar på tråden Västerås-mammor?
  • Green Apple

jo, jag tänkte vara där

• jordnöten

JAg kommer också...hittar inte riktigt dit, men det ordnar sig nog om jag irrar runt vid kopparlunden....

• Darling73

...och jag kom inte....sorry tjejer..men daniel har stunder då han kör slut på sin stackars mamma.....och nu sover han äntligen så...det får bli en annan gång...hoppas ni hade det trevligt iallafall??!!!

//Sara *gäsp*

• Lovan

Tack för en god lunch tjejer! Dit måste vi gå flera gånger - och kanske kan ni hänga med då Darling?

Var förbi min chef innan jag åkte hem, och blev lika ledsen som vanligt efter att jag varit där. Han i stort sett mobbade mig för att jag inte kan jobba lika mycket och snabbt "som vanligt". Men HALLÅ - jag är ju GRAVID! Det går inte lika fort som annars, det är ju bara så. Satte mig ner och grät när jag kom hem. *suckar tungt*

• Nitis77

Tack tjejer för en trevlig lunch idag :)
    Håller med ovanstående..dit måste vi gå fler ggr..så god sallads buffé, mums!

Lovan: Stackare :( tycker synd om dig som har sån sk-t till chef!
    *Kramar om*

• Minja

tack tjejer för en trevlig lunch.... god mat och mätt blev jag att jag nästan inte orkade äta maten här hemma i kväll... Eller är det någon som sitter och trycker på min stackars magsäck

• Green Apple

Oki, the tråd is still going strong!

Tackar oxå för en trevlig lunch tjejer!

~Lovan: Det första som kommer i min mun är j***a gubbj**el!!!
    Usch, vad jag blir förbannad när jag hör att det finns sådana idioter!
    De förstör så mycket av det som ska vara en av de lyckligaste och mysigaste stunder i ens liv = när man väntar sitt barn!
    Hade kvinnliga dönickar på mitt jobb som var på mig om ALLT!!! Och då har den ena inte några egna barn och man tycker att hon borde hållit käften...
    Tänker på dig! *kram*

• Minja

Ja då kanske det var dax att bestämma en ny träff.....
    Nästa vecka kanske?????
    Själv ledig hela veckan , endast torsdag vet jag att det är "kört" då jag skall med mitt jobb och ha en trevlig kväll.

Förslag?

• Nitis77

Jag fixar ett nytt skriva upp schema så kan vi fylla i vilka
    dagar/tider som passar :)

Månd: Nitis77
    Tisd: Nitis77
    Onsd: Nitis77 14-
    Torsd: Nitis77 14-
    Fred: Nitis77
    Lörd:
    Sönd:Nitis77 12-

• Rebbi

Hejsan!

kommer alla ifrån västerås här?

Kram Rebbi

• MammaME

Rebbi: Vad jag har förstått så är alla från V:ås eller runt omkring.

Jag fyller i listan när jag kan. Vet inte hur du tänkt dej, Nitis, men jag fyller i mitt namn de dagar och tider jag kan på efter ditt namn...

Månd: Nitis77
    Tisd: Nitis77, MammaME 10-13
    Onsd: Nitis77 14-, MammaME 10-13
    Torsd: Nitis77 14-, MammaME 10-13
    Fred: Nitis77
    Lörd:

Vore kul om jag kunde pricka in att vara med nångång...; )

//Malin

• JC71

Hej tjejer! Nu ska vi se om jag lyckas fylla i listan på rätt sätt, *skratt*

Tack för en trevlig lunch i går.... Vi va ett par stycken som bestämde att vi ska gå på "gravidyogan" på N´joy på lördag, vi sa ca 08:40 i entren om det skulle va fler som vill haka på!!

Månd: Nitis77, JC71
    Tisd: Nitis77, MammaME 10-13, JC71
    Onsd: Nitis77 14-, MammaME 10-13, JC71
    Torsd: Nitis77 14-, MammaME 10-13, JC71
    Fred: Nitis77, JC71
    Lörd:

• Nitis77

:) Ni som är nya och inte känner till vårt list-system så funkar det såhär:

Skriv upp er på de dagar ni kan.

När det gäller tiderna, så ett streck före 14, såhär: -14 betyder att man den dagen kan fram till kl 14.

Är strecket efter tiden: ex 12-, så betyder det att man kan från kl.12 och framåt...
    Har man bara skrivit upp sitt namn, betyder det att man kan vilken tid som helst just den dagen.

Hoppas jag förklarat så att alla förstår :) ??
    Annars får ni hojta till!

Svar på tråden Västerås-mammor?